کد مطلب: ۶۱۳۷۵۳

باتری ماشین، از نیازهای اساسی هر اتومبیل

باتری ماشین، از نیازهای اساسی هر اتومبیل

باتری ماشین یکی از مهمترین قطعات خودرو محسوب می شود که با حضور خود باعث کارکرد بهتر خودرو خواهد شد. باتری، انرژی الکتریکی لازم را برای بخش های مختلف مانند چراغ خودرو، سیستم استارت، برف پاکن و سیستم گرم کننده تامین نموده و منجر به عملکرد مناسب از هر یک از این بخش ها خواهد شد؛ با این وجود می توان باتری ماشین را از اهمیت بالایی برخوردار دانست.

باتری دارای چه نقشی در خودرو می باشد؟

باتری یکی از قطعات اساسی و مهم در خودرو به شمار می آید که بدون وجود آن، خودرو قادر به استارت زدن و در نتیجه روشن شدن نخواهد بود؛ این باتری است که انرژی کافی برای سیستم جرقه و استارت خودرو را تامین کرده و در نهایت باعث روشن شدن آن خواهد شد. باتری ماشین به عنوان یک مخزن الکتریکی ظاهر شده و تاثیرات مهمی را در عملکرد خودرو خواهد داشت.

راهنمای خرید باطری ماشین

باطری ماشین دارای اهمیت بسیار بالایی است و از این رو نیازمند توجه و دقت بیشتری برای انتخاب خواهد بود. حال برای اینکه در انتخاب این محصول، هوشمندانه تر عمل کنید، باید از نکاتی مهم در قالب راهنمای راهنمای خرید باطری ماشین مطلع شوید که در قسمت زیر به این نکات پرداخته شده است:

• باتری ماشین به مدل های مختلفی طبقه بندی می شود؛ مانند باتری اسیدی و باتری اتمی.
• اگر به دنبال باتری ماشین با طول عمر بیشتر هستید، پس باتری اسیدی را انتخاب کنید.
• باتری اتمی هم گزینه انتخابی خوبی است؛ به این دلیل که این باتری، دارای نشانگر بوده و از آن طریق متوجه وضعیت باتری خواهید شد.
• البته در باتری های اسیدی هم می توانید درب را برداشته و وضعیت آن را بررسی نمایید.
• باتری خودرو عموماٌ ۱۲ ولت است و بنابراین به هنگام خرید باتری خودرو باید این نکته را هم مد نظر قرار دهید.
• باتری هایی که دارای آمپر گردان CCA هستند را انتخاب کنید؛ این باتری ها در شرایط دمایی سرد، توان بیشتری دارند.

خرید باتری ماشین

• عدد درج شده روی آمپر گردان میل لنگ که در باتری با حرف CA نشان داده شده است را بررسی کنید؛ این عدد نشان دهنده عملکرد باتری در دمای بالا یعنی بیشتر از ۲۶ درجه خواهد بود.

• ظرفیت ذخیره باتری که با حرف RC نشان داده شده است را هم در هنگام خرید در نظر بگیرید.

• به عدد آمپر ساعت باتری AH توجه کنید که هر چقدر بالاتر باشد، بهتر است؛ به ویژه در خودروهایی که به برق بیشتری نیاز دارند.

• حتماٌ نوعی از باتری را انتخاب کنید که سایز آن متناسب با سایز خودروی شما باشد.

• باتری هایی که اخیراٌ تولید شده اند را خریداری کنید؛ نه باتری هایی که شش ماه از تولید آنها گذشته است.

از کجا باید نسبت به خرید باتری ماشین اقدام کنیم؟

در حال حاضر مراکز مختلفی به عنوان مرکز فروش باتری ماشین در کشور فعال می باشند؛ اما یکی از این مراکز که خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارائه داده و شما را در امر خرید باتری ماشین، به خوبی یاری خواهد کرد؛ فروشگاه اینترنتی پوما باتری Puma Battery است که امکان خرید غیر حضوری و مطمئن را برای شما خریداران عزیز میسر نموده است.
با مراجعه به این فروشگاه بزرگ می توانید محدودیت های مکانی و زمانی را از پیش روی خود برداشته و از هر کجای ایران و در هر ساعت از شبانه روز اقدام به خرید باطری ماشین نمایید.

2 3

فروش باتری ماشین

فروشگاه پوما باتری با چه عناوین دیگر در حال فعالیت است؟

فروشگاه اینترنتی پوما باتری که اقدام به فروش باتری خودرو نموده و محصولاتی با برندهای معتبر را عرضه می نماید، با در اختیار داشتن فروشگاه های تخصصی فروش باتری ماشین تحت عنوان سوپر باتری، در حال خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد؛ یعنی علاوه بر اینکه امکان خرید اینترنتی باتری را از فروشگاه های اینترنتی این مجموعه خواهید داشت؛ بلکه می توانید خرید باتری ماشین را هم از فروشگاه های حضوری انجام دهید.

خدمات تحویل فوری باتری و نصب در محل توسط فروشگاه های سوپر باتری

همچنین مرکز فوق خدمات تحویل سریع باتری خودرو نصب در محل مورد نظر شما را هم به کارنامه کاری خود اضافه کرده تا شما خریداران عزیز به رضایت هر چه بیشتر دست پیدا کنید.

خدمات نصب حضوری و رایگان باتری توسط فروشگاه سوپر باتری

شما مشتریان گرامی از هر یک از فروشگاه های اینترنتی یا فروشگاه های حضوری سوپر باتری که خرید کنید، مزایای ویژه ای را دریافت خواهید کرد؛ یکی از مهمترین این مزایا این است که خدمات نصب باتری نه تنها در محل مورد نظر شما صورت خواهد گرفت، بلکه این کار به صورت کاملاً رایگان انجام شده و بابت آن هیچ هزینه ای از شما عزیزان اخذ نخواهد شد؛ این فرصت استثنایی همیشه به سراغتان نمی آید.

3 3

قیمت باتری ماشین

خدمات نصب باتری برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی

صاحب هر خودرویی که باشید، چه خودروی ایرانی و چه خودروی خارجی و نیاز به هر باتری که داشته باشید؛ فروشگاه سوپر باتری و یا فروشگاه اینترنتی پوما باتری، باتری مورد نیاز شما را از هر مدلی که باشد، سریعاٌ تامین نموده و در اختیارتان قرار خواهد داد.

این مجموعه به منظور رفاه حال مشتریان گرامی، اقدام به حمل و نصب رایگان باتری برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی نموده و لزومی به داشتن صرفاٌ خودروی ایرانی برای دریافت خدمات رایگان نخواهد بود.

خدمات ارزنده دیگری که فروشگاه سوپری باتری (پوما باتری) به شما ارائه خواهد داد

فروشگاه سوپر باتری (پوما باتری) که اعتبار و محبوبیت بالایی را بین مشتریان خود به دست آورده، نه تنها خدمات رایگان نصب و حمل باتری ماشین را انجام می دهد؛ بلکه این خدمات را هم ارائه داده تا دیگر نیاز به هیچ مرکز دیگری پیدا نکنید:

• فروش آنلاین باتری ماشین و تحویل آن درب محل ، منزل یا محیط کار شما
• خدمات حمل و نصب باتری در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن
• تعویض باتری ماشین در محل
• خدمات فروش حضوری باتری به طور جامع
• تست دینام و باتری خودرو
• تشخیص خرابی و تعویض باتری ماشین
• تعویض و نصب تخصصی باتری خودروهای بنز، بی ام دبلیو، پورشه، مازراتی، تویوتا، هیوندای، کیا، فولکس واگن، رنو و …

4 2

باتری ماشین خارجی

فروشگاه سوپر باتری نمایندگی فروش فعال برترین برندهای باتری خودرو

فروشگاه سوپر باتری به عنوان نمایندگی فروش صبا باتری ، نمایندگی فروش سپاهان باتری و برندهای معتبر باطری ایرانی و خارجی نیز فعالیت داشته و انواع خدمات نمایندگی را هم خدمت شما عزیزان عرضه خواهد کرد؛ شما می توانید هر باتری خودرو ایرانی و خارجی که بخواهید را همراه با ضمانتنامه معتبر تهیه کرده و اطمینان کافی از خرید باتری ماشین را کسب نمایید.
همچنین این مجموعه به عنوان نمایندگی فروش باتری کره ای و خارجی هم فعال بوده و برای خرید و سفارش باتری ماشین در مدل های مختلف می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۲۱-۸۸۷۵۱۴۸۶
۰۲۱-۸۸۵۱۰۴۲۳
۰۲۱-۸۸۵۳۶۱۱۵

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.