کد مطلب: ۴۷۷۷۶۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین تحرکات بازار سهام در هفته آخر شهریور / فروش حقوقی‌ها سرعت بورس را گرفت

آخرین تحرکات بازار سهام در هفته آخر شهریور / فروش حقوقی‌ها سرعت بورس را گرفت

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بازار با رشد 2.37 درصدی به یک میلیون و 704 هزار واحد رسید و همچنین ارزش مجموع معاملات امروز به 23,215 میلیارد تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با رشد 2.37 درصدی به یک میلیون و 704 هزار واحد رسید و این رشد شاخص با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز همراه بود.

همچنین امروز ارزش مجموع معاملات امروز به 23,215 میلیارد تومان رسید.

بازار سهام 26 شهریور

اگر چه در ابتدای معاملات نمادهای خودرویی با افزایش تقاضا همراه بودند اما عرضه حقوقی‌ها سبب شد تا عرضه بر تقاضا پیشی بگیرد و این نمادها در محدوده منفی به کار خود پایان دهند.

برتر 26

امروز نماد انرژی3 که از اولین روزهای افت بازار متوقف شده بود به گردونه معاملات بازگشت اما بعد از زمان اندکی به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب دوباره متوقف شد.

امروز مهلت پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم نیز تا یکشنبه (99/6/30) تمدید شد و امیدواریم تا این زمان نمادهای حاضر در این صندوق بازگشایی شوند.

همچنین در جلسه‌ای که صبح امروز با حضور اعضای هییت عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد، سازوکار حمایت از بازار سرمایه با استفاده از سپرده گذاری یک درصد منابع صندوق توسعه ملی مورد تاکید قرار گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • روبین

    به نظر شما فروش همه حقوقی ها بین ساعت ۱۰ الی ۱۰:۱۵ بصورت هماهنگ در یک ساعت مشخص عادیه? با شعور مردم بازی نکنید. برای اثبات این مسئله لطفا نمودار روزانه سهام را بررسی کنید. همه این اتفاقات سر همین ساعت در ۸۰ درصد سهام حادث شده. آیا همه سهام دست یک حقوقی هست یا باهم هماهنگند? بعد از ساعت ۱۰:1۵ بیشتر سهمها در همون قیمت پایین بخاطر ترس خریدار درجا زدند و تعدادی بعد از همون ساعت دوباره به قیمت اولشون برگشتند. دریغ از یک ناظر یا مسئول با وجدان ومردمی!?

  • ناشناس

    عجب مگه نگفتندبا حقوقی هایی که اقدام به فروش یکنند برخورد میشه

    • ناشناس

      شما بشنو و باور نکن… هرچی گفتن برعکسش درسته… فقط خبر پیروزی ملت ایران در شنبه و یک شنبه… خدا بخیر کنه

  • ناشناس

    صنعت خودرو گند زده به کل بورس

  • حسین

    نظر می دهیم علی برکت الله این هم نتیجه

  • سهراب خالقی مقدم

    بازار سرمایه به چند صنعت شاخص ساز محدود تقسیم شده
    دربازه های زمانی مختلف تعدادی ازین صنایع به صورت کاملا دستوری مامور بالا بردن شاخص هستن و همزمان از یک یا چند صنعت دیگه هم به عنوان ترمز یا سرعت گیر استفاده میشه باز هم به صورت دستوری. با این شیوه هیچگاه رکود مطلق بر کل بازار حاکم نمیشه و شاخص هم کاملا کنترل شده نوسان میکنه. در چنین شرایطی تحلیلها درست از آب درنمیاد و سود اصلی نصیب کسانی خواهد شد که کنترل دستشونه. این شیوه جدید مدیریت بورسه که بر اساس شرایط خاص فعلی کشور طراحی شده. هوشمندانه س

  • SAEED

    بازی یه روز یالا یه روز پایین داره اجرا میشه انگار ?

  • ناشناس

    دوستان توجه کنید تحرکات حقوقی ها کاملا مشخصه حقوقی هیچ وقت صف خرید ایجاد نمیکنهفقط در دو جا در دوران ریزش برای ایجاد محفظه ای برای خرید در مبالغ پایینتر و ایجاد ترس برای ریزش بیشتر وام در دورانصعودی بازار هر گاه حقوقی به خرید امد بدانید که بازار فعلا تنزیل پیدا نمیکنه در بازار فعلی تحرک برای ایجاد ترس و بر هم ریختن بازار رو دارن پس دوستان با تعقل رفتار اونها رو زیر نظر بگیرد دنباله رو دوستان حقیقی باشیدکه در صف خرید هستند نه حقوقی ها و بدانید که حقوقی هیچ وقت ضرر نمیکنه ولی شما رو خوب بلده به ضرر بندازه و نکته مهمتر همیشه اطلاع حقوقی ها از وضعیت بازار به مراتب بهتر از حقیق هاست پس با پیروی نکردن از اونها میتونید نبض بازار رو دست بگیرد و معدلاتشون رو به هم بریزید

  • ناشناس

    لطفا حقیقی های محترم حقوقی هرکاری کرد شما توصف فروش نرید حالا دیگه همه میدونیم که تمام این ریزش علاوه بر دولت زیر سرحقوقی بود .خدالعنتشون کنه..تمام داریی شون بدن داروی سرطان برای عزیزانشون.حقوقی زندگی خیلیا رو تباه کردن

  • ناشناس

    سهامداران حقیقی لطفا دقت فرمایید. اینکه حقوقی ها دارن میفروشن و در میرن یک نکته ای توش هست و درحقیقت گله حقوقی ها رم کرده. دیگه حتی کد به کد هم نمیکنن و آبشاری میفروشن. ترس حقوقی ها از مذاکره نیست. کمی به منطقه و تحرکات آن نگاه کنید و میزان التهاب را مشاهده نمایید. در نهایت امیدوارم پرتفوی زندگی همه مردم پر برکت و پرسود باشد.

  • ناشناس

    هیات عامل !!!!!!