کد مطلب: ۴۱۴۰۴۸

قبادی مطرح کرد:

بازار گوجه فرنگی امن می‌شود

بازار گوجه فرنگی امن می‌شود

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ما هر سال در این فصل، گرانی گوجه فرنگی را داشتیم چون در برزخ است و تولید نداریم. یک تا دو هفته آینده، گوجه‌های جنوب(استان‌های بوشهر و خوزستان) که ثمر دهند و به بازار تهران برسند، بازار امن خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نمایشگاه صنعت چاپ اظهار کرد: وضعیت تنظیم بازار بسیار خوب است و همه چیز آرام بوده و هر چیزی که در مورد گرانی در فضای مجازی گفته می‌شود بیشتر بحث روانی است.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت در خصوص گرانی گوجه‌ فرنگی گفت: ما هر سال در این فصل، گرانی گوجه فرنگی را داشتیم چون در برزخ است و تولید نداریم. یک تا دو هفته آینده، گوجه‌های جنوب(استان‌های بوشهر و خوزستان) که ثمر دهند و به بازار تهران برسند، بازار امن خواهد شد.

وی با بیان اینکه بدون شک وضعیت بسیار بهتر خواهد شد، ادامه داد: در حال حاضر در بهترین شرایط موجودی کشور هستیم. در خصوص ذخائر استراتژیک بگویم که بهترین ذخائر را داریم. انبارهایمان در حال حاضر پر است. بانک مرکزی بدون سود، بخوبی ارز را تخصیص می‌دهد و واردات انجام می‌شود.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: ثبت سفارشات بیش از سال‌های گذشته بوده و تولید داخل شرایط بسیار خوبی دارد که در شرایط رکود به بازار کمک کرده است. به نوعی همه اینها دست به دست داده تا بازار شرایط مطلوبی داشته باشد.

قبادی در در خصوص فروش بلیط هواپیماها گفت: براساس صحبت‌هایی که شد؛ قرار است شرکت‌ها یک بلیط حداکثری و حداقلی داشته باشند و اگر قیمت‌ها از حد اعلام شده بالاتر برود، با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.