کد مطلب: ۲۸۹۹۹۶

بازار گوشت مرغ تا پایان هفته متعادل می‌شود

بازار گوشت مرغ تا پایان هفته متعادل می‌شود

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با آغاز توزیع گوشت مرغ با قیمت تنظیم بازار، بازار گوشت مرغ تا پایان هفته متعادل می‌شود.

رضا سالمی با اشاره به اینکه عرضه گوشت مرغ به علت افزایش دما و خسارات ناشی از قطع برق در سالن‌های پرورش مختل شده است، افزود: این عوامل سبب شد قیمت گوشت مرغ در بازار افزایش یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی گفت:​ به منظور تامین نیاز شهروندان و مدیریت بازار روزانه ۳۰۰ تا ۵۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۶۷۵۰ تومان و ۱۰۰ تا ۱۵۰ تن گوشت گرم مرغ با قیمت هر کیلو ۸۱۷۵ تومان در میدان مرکزی بهمن،مرغ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها توزیع و عرضه می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران افزود: این شرکت هر کیلو مرغ منجمد را در سردخانه ۶۳۲۰ تومان و هر کیلو گوشت گرم را هر کیلو ۷۶۰۰ تومان دراختیار توزیع کنندگان قرار می‌دهد.

سالمی گفت:​ با افزایش جوجه‌ریزی و رفع مشکلات قطع برق و توزیع گوشت مرغ با قیمت مصوب بازار این محصول تا پایان هفته متعادل می‌شود.

وی افزود:​ قیمت کارشناسی هر کیلوگرم گوشت مرغ ۹۲۵۰ تومان است و بیشتر از آن مورد تایید نیست.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران درباره اقدامات تنظیم بازار تخم‌مرغ گفت: در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند تخم‌مرغ با قیمت شانه ای ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان توزیع می‌شود.

سالمی افزود: تخم‌مرغی که در میادین توزیع می‌شود تولید داخل است و وارداتی نیست.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.