کد مطلب: ۷۸۸۸۲۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام نمادها بیشترین و کمترین بازدهی هفته را تجربه کردند؟ / تعادل بازار در هفته آخر سال

کدام نمادها بیشترین و کمترین بازدهی هفته را تجربه کردند؟ / تعادل بازار در هفته آخر سال

بررسی معاملات بازار سهام در هفته چهارم اسفند نشان می‌دهد بیشترین بازدهی این هفته به نماد «بنیرو» تعلق می‌گیرد که با افزایش 22 درصدی توانست خود را به قیمت 392 تومان برساند. در مقابل، ثالوند در این هفته بدترین عملکرد را میان سهم‌های بورسی ثبت کرد و با افت 24 درصدی به سرعت به حمایت هزار و 292 تومانی خود نزدیکتر شد. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته آخر سال 1401 در حالی پایان یافت که بورس اوراق بهادار تهران تب و تاب هفته‌های اخیر را نداشت. به طوری که بازار با رشد تنها 0.19 درصدی شاخص کل، حس و حال خستگی روزهای پایانی سال 1401 خود را نشان داد.

بر این اساس شاخص کل با افزایش 3 هزار و 446 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 820 هزار واحدی ایستاد. اما رشد شاخص کل هم‌وزن محسوس تر بود و در این هفته بازار توانست 1.56 درصد افزایش ارتفاع دهد و عدد 554 هزار و 190 واحد را به سهامداران نشان دهد.

بیشترین بازدهی هفته

بررسی معاملات هفته چهارم اسفند بازار سرمایه نشان می‌دهد بیشترین بازدهی این هفته به نماد «بنیرو» تعلق می‌گیرد که که با افزایش 22 درصدی توانست خود را به قیمت 392 تومان برساند. سطح 358 تومان نزدیکترین حمایت این سهم شناسایی شده است که در صورت اصلاح این سهم می‌تواند از ادامه افت قیمت نماد جلوگیری کند.

همچنین تنوین و تپسی نیز دیگر سهم‌هایی بودند که در این هفته بازار سود خوبی را نصیب سهامداران خود کردند و با رشد حدود 22 به مقاومت‌های 408 و 751 تومانی خود نزدیک شدند.

هفته چهارم اسفند بیشترین بازدهی

کمترین بازدهی هفته

هفته چهارم اسفند خالی از نمادهایی نبود که سرمایه سهامداران را کم می‌کنند! برای مثال ثالوند در این هفته بدترین عملکرد را میان سهم‌های بورسی ثبت کرد و با افت 24 درصدی به سرعت به حمایت هزار و 292 تومانی خود نزدیکتر شد.

همچنین ثرود و فنفت دیگر نمادهایی بودند که در هفته پایانی سال 1401 سهامداران خود را ناامید کردند و افت‌‌های 18 و 13 درصدی را در هفته به ثبت رساندند.

سطح هزار و 142 تومان و سه هزار و 551 تومان نزدیکترین حمایت‌های دو سهم ثرود و فنفت تلقی می‌شوند که از اعتبار بالایی نیز برخوردارند.

نزدیکترین سطوح مقاومتی نیز برای این دو سهم هزار و 690 تومان و سه هزار و 945 تومان شناسایی شده است که در صورت حمایت سهم‌ها در سطوح حمایتی تارگت‌های این دو سهم نیز به حساب می‌آیند.

هفته چارم اسفند کمترین بازدهی

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.