کد مطلب: ۷۶۱۶۱۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام نمادها بیشترین و کمترین بازدهی هفته را تجربه کردند؟ / خرس‌ها پیروز هفته چهارم بهمن شدند

کدام نمادها بیشترین و کمترین بازدهی هفته را تجربه کردند؟ / خرس‌ها پیروز هفته چهارم بهمن شدند

بورس هفته چهارم بهمن 1401 در حالی به کار خود خاتمه داد که غگز با افزایش 21 درصدی بیشترین بازدهی و آواپارس با افت 20 درصدی کمترین بازدهی را میان نمادهای بورسی ثبت کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاملات هفته چهارم بهمن امسال در حالی رقم خورد که بازار تحت تاثیر ترس حقیقی‌ها قرار گرفته بود. به همین منظور سهامداران شاهد خروج ادامه دار پول حقیقی‌ها از بازار سرمایه بودند.

گفتنی است حدود هزار و 397 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی دیگر از بازار سرمایه این هفته خارج شد. حال این پرسش مطرح می‌شود که این ترس سرمایه‌گذاران از سهامداری تا کجا ادامه دارد؟

دلار گوی سبقت را از بورس ربود

بررسی معاملات این هفته بازار نشان می‌دهد، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان هفته چهارم بهمن روی عدد یک میلیون و 524 هزار واحدی ایستاد و افت 2.14 درصدی را تجربه کرد.

بیشترین بازدهی هفته 4 بهمن

کمترین بازدهی هفتگی

هفته چهارم بازار سرمایه خالی از نمادهای کم‌بازده نبود. به طوری که آواپارس با افت 20 درصدی بدترین عملکرد این هفته را از آن خود کرد. گفتنی است شرکت توانسته 17 تومان سود به ازای هر سهم شناسایی کند و P/E معادل 13.02 محقق کند.

غدیس نیز در بین نمادهای بورسی عملکرد غیر قابل قبولی ثبت کرد و سهامداران خود را ناامید کرد. به طوری که سهم در این هفته 18 درصد افت قیمت داشت و به دو هزار و 40 تومان رسید. حمایت‌ و مقاومت پیش روی سهم 1692 و 2590 تومان است.

کمترین بازدهی هفته 4 بهمن

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ازروزیکه عشقی امد افتضاکردخصوصا سرمایه های خردرا نفرین .نفرین به مسؤل ناتوان وبیلیاقت