کد مطلب: ۵۹۷۰۹۸

بازگشایی مثبت ۵۰ درصدی «بورس»

بازگشایی مثبت ۵۰ درصدی «بورس»

در جریان معاملات امروز و بعد از حدود چهار ماه، نماد «بورس» با رشدی ۵۲ درصدی به گردونه معاملات بازار سهام بازگشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نماد شرکت بورس اوراق بهادار تهران که از ۲۸ تیرماه متوقف شده بود، امروز بازگشایی شد.

در جریان بازگشایی این نماد که پس از کش و قوس‌های فراوان انجام شد، نماد بورس با رشدی ۵۲ درصدی مواجه شد. این بازگشایی نزدیک دو هزار واحد تاثیر مثبت بر شاخص کل داشت.

بورس در این مدت، تحولات زیادی را سپری کرد. علاوه بر تغییر رئیس و هیات مدیره، افزایش سرمایه ۳۵۰ درصدی این شرکت هم به ثبت رسید. همچنین در خصوص حواشی مربوط به استخراج بیت‌کوین هم در کدال شفاف‌سازی شد.

شرکت بورس در آخرین افشای اطلاعات با اهمیت خود که روز شنبه در کدال منتشر کرد، اعلام کرد مقرر شده ۵ درصد از سهام شرکت بورس اوراق بهادار تهران متعلق به سهامداران دسته نهادهای مالی و فعالان به دسته سایر اشخاص (نماد بورس) انتقال یابد و قابلیت معامله برای آنها در نماد بورس فراهم گردد.

حالا با بازگشایی مثبت بورس، احتمالا نمادهای فرابورس و کالا هم با روند صعودی مواجه شوند.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همه دزد وغارتگر شدیم همه

    • ناشناس

      اگر بلانسبت عنوان کنید بد نیست همه کلاه بردار نیستند امدن بورس تا کمی رفع مشکلات زندگی شوند

  • ناشناس

    وقتی نماد بورس و فرابورس و کالا برای خودشونه همینه. تحت هر شرایطی روندش مثبته.
    این جور اتفاقات ضربه به همه میزنه.دست بردارید از این کثافت کاریها.جالبتر اینکه آخر وقت همه داخل صف فروش بودند و کسی هم نمیخرید. ولی سهم باید مثبت میموند

    • ناشناس

      افرین برشما انسان فهمیده وشایسته واقعاا افرین .. من هم امروز بورس رو دقیققاا زیر ذره بین داشتم که چه صورت وضعییتی داشت معرفت انسانی و حق و حقوق سهامداران عادی واقعاا نابود شده .. فقط خداوند متعال از این سوداگران مدیران و عوامل به اصطلاح کارشناس خبره بورس حق مال باختگان را بگیرد….

  • مهرداد

    مانده ام شفن با 22+باز میشه ابطال می زنند اما بورس را با 50+باز می کنند.شفن سود دهی اش بیشتر است یا بورس. فقط سهامداران بورس آقا زاده ها هستند پس 100+هم باز شود ایراد ندارد.
    بورس ایران لکه ننگ اقتصاد ایران

  • محمد امین

    واقعا بوری لکه ننگه

  • احمد

    این پولها خوردن نداره همش میشه قرص و آمپول و چرک و خون

  • ناشناس

    واقعا سازمان بورس داغونه فقط رانت توش هست سنیر بیش از صد درصد افت قیمت داشته بعد از افزایش سرمایه روز گذشته باز شد که مثبت ۳۵ بود و ناظر تائید نکرد امروز مجداا باز شد مثبت ۲۵ بازم تائید نکرد در نهایت همون مثبت پنج بازش کردن اونوقت نماد بورس و ۵۲ درصد تائید میکنن واقعا قانون وجود نداره و کاملا رانت و سلیقه ای عمل میکنن و هیچ کس هم گوش نمیده واقعا اسمش باید بزارن کوره پول سوزی

  • ناشناس

    قیمت بورس چند سال درجا زده و چند ماه هم تعلیق بوده ، سهام داران این سهم مدت ها در ضرر بودن . دوستان به جای اعتراض به قیمت های مثبت ، باید از مثبت ها حمایت کنند . امیدوارم همه سهام با چنین مثبت هایی باز شوند تا همه مردم عزیز سود کنن .

  • ناشناس

    رانت خواری در بورس:چرا وبملت رو در بازگشایی به زور از مثبت چهل به 5 رسوندند وفردای اون روز هم صف فروش شد ولی نماد بورس مثبت 50 باید باز بشه؟ملت رو چی فرض کردن

  • هادی

    اگه اعتقادبه نورچشمی بودن سهم دارید .. اگر واقعا صادق هستید در گفتار خودتون … خوب کاری نداره سهم متعادل هست شما هم بخرید تا نور چشمی شوید … شاید امروز از سود آن خیری نبردید ولی در آینده خیرش به شما نور چشمی ها هم میرسد . من این دو روز هم تو بازگشایی خریدم هم امروز . هر کسی با تحلیل خودش سهم میخره .

  • ناشناس

    بورس یعنی نابودی