کد مطلب: ۴۳۰۴۴۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عرضه‌اولیه‌ای که فعلا متوقف شد / «فروی» کی باز می‌شود؟

عرضه‌اولیه‌ای که فعلا متوقف شد / «فروی» کی باز می‌شود؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، بازگشایی مجدد فروی مستلزم شفاف‌سازی در خصوص ابهامات و پرسش‌های مطرح شده در کنفرانس اطلاع‌رسانی خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نماد فروی که روز چهارشنبه به علت نوسان 50درصدی قیمت متوقف شد، پس از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی بازگشایی خواهد شد. به استناد ماده 12 مکرر 2 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس به علت نوسان قیمت 50درصدی نماد کروی، این شرکت حداکثر دو روز کاری وقت دارد تا پرسش‌ها و ابهامات مطرح شده در سامانه تدان را بررسی و پاسخ آن‌ها را از طریق اطلاعیه‌ای با عنوان اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی افشا کند.
2 24 با توجه به این که دو روز کاری این نماد امروز به پایان می‌رسد، به احتمال فراوان فروی شنبه یا یکشنبه با محدودیتی در دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد و معاملات آن مجددا از سر گرفته خواهد شد و معامله‌‎گران می‌توانند فرصتی برای ورود به این سهم پیدا کنند.

فروی که به عنوان اولین عرضه اولیه بهمن‌ماه رونمایی شد، در گزارش عملکرد ماهانه دی ماه خود نزدیک به 150 میلیارد ریال از فروش محصولات خود درآمد داشته که در مقایسه با آذرماه افتی 86درصدی را نشان می‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.