کد مطلب: ۴۳۲۹۳۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عرضه‌اولیه‌ای که فعلا متوقف شد / «ومهان» کی باز می‌شود؟

عرضه‌اولیه‌ای که فعلا متوقف شد / «ومهان» کی باز می‌شود؟

ومهان که به عنوان سومین عرضه اولیه بهمن ماه وارد بورس شد، به دلیل تغییرات 50 درصدی قیمت متوقف شده است و پس از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی بازگشایی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نماد ومهان که 21 بهمن به عنوان سومین عرضه اولیه این ماه وارد فرابورس شده بود، به دلیل نوسان 50درصدی قیمت سه‌شنبه متوقف شده بود با انتشار اطلاعیه‌ای در وبسایت کدال با موضوع ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی مجددا آماده بازگشایی شد.

کلیه نمادهایی که به دلیل نوسان 50درصدی قیمت سهام متوقف می‌شوند باید حداکثر طی دو روز کاری پرسش‌ها و ابهامات مطرح شده در سامانه تدان را بررسی کرده و پاسخ آنها را مطابق اطلاعیه‌ای با عنوان اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی، افشا کنند.

ومهان حداکثر دو روز کاری زمان دارد که نسبت به تهیه پاسخ به پرسش‌های مطرح شده اطلاعیه خود را منتشر کند در غیر این صورت اعلام عدم پاسخگویی ناشر را به عموم افشا می‌کند.

در عرضه اولیه ومهان که ‏یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۱۱۵ نفر در آن مشارکت داشتند، به هر کد بورسی معادد 209 هزارتومان سهم تخصیص یافت.

گزارش عملکرد یکماهه گروه توسعه مالی مهر آیندگان در دی ماه نشان می‌دهد این شرکت در این ماه برای خرید سهام شرکتهای مختلف بورسی یکهزار و 782 میلیارد ریال هزینه کرده و در همین مدت از فروش سهام شرکت‌های پورتفوی بورسی خود 2 هزار و 130 میلیارد ریال درآمد کسب کرده است.

همچنین گزارش عملکرد 9ماهه این شرکت حاکی از آن است که ومهان با سرمایه ۱۰هزار میلیارد ریالی در مجمع عمومی سالانه منتهی به ۲۹اسفند سال گذشته خود ۴۵۰ ریال به ازای هر سهم سود نقدی محقق ساخته است.

همچنین گزارش عملکرد مالی ۹ماهه سال جاری ومهان نشان می‌دهد میزان سود انباشته در پایان دوره ۱۲ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی ۴۶ درصدی را نشان می‌دهد اما با توجه به افزایش سرمایه اخیر این شرکت، سود هر سهم ومهان ۶۴۸ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افتی ۵۰درصدی داشته است.

به نظر می‌رسد نماد ومهان چهارشنبه و با افشای اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی مجددا معاملات خود را در بورس تهران از سر بگیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.