کد مطلب: ۵۴۸۰۱۳

بازگشایی مدارس قوت گرفت/ واکسیناسیون معلمان در مرداد

بازگشایی مدارس قوت گرفت/ واکسیناسیون معلمان در مرداد

وزیر آموزش و پرورش از واکسیناسیون معلمان در مرداد و احتمال قوی بازگشایی مدارس در مهر خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محسن حاجی‌میرزایی در خصوص طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: دولت لایحه رتبه‌بندی معلمان را تقدیم مجلس کرده و کلیات آن در کمسیون آموزش و تحقیقات به تصویب رسیده است و برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان پنج هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی نوآوری، خلاقیت و فناوری معلمان و فرهنگیان در بستر شبکه شاد را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: توانایی معلمان در شبکه شاد در عرصه تولید محتوا و آموزش مورد توجه قرار گرفت و با خلاقیت و نوآوری توانمندی‌های خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه امتحانات پایانی بسیار مهم است گفت: امتحانات پایانی دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم در آینده شغلی و زندگی دانش‌آموزان بسیار مهم است از این نظر در این دو پایه امتحانات حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

وی در مورد واکسیناسیون فرهنگیان اضافه کرد: با هماهنگی‌هایی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا انجام شده مقرر است معلمان به عنوان یکی از اقشار حساس جامعه در مرداد مشمول واکسیناسیون شوند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با انجام واکسیناسیون تلاش می‌شود در مهر آینده مدرسه‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

منبع: فارس

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سامان

    معلمان فقط؟ پس دانش آموزان چی؟ :/

  • شهروند

    آقایان محترم! چقدر برای علم و دانش و دانش آموختگان دانشگاههای معتبر مثل تهران شریف شیراز علم و صنعت امیر کبیر صنعتی اصفهان ارزش قایل هستین که می خواهید کودکان را در معرض بیماری خطرناک قرار دهید؟ به چه حقی؟ امروز صف خروج تحصیلکردگان دانشگاهای ذکر شده در بالا برای خروج از کشور وجود دارد و شما نگران علم و دانش کودکان هستید؟ مردم را به بدبختی انداخته اید لیکن کودکانشان را گرفتار بیماری نکنید.

  • ناشناس

    چرا مدارس باز می‌شوند مگر مرص دارید انقدر سریع میخواید فشار بزارید روی مدارس کسی نمیاد چرا گیر دادید به مدارس نگران پول هستید الان ویروس های جهش یافتهی کرونا رو هم نمیگید چرا