کد مطلب: ۳۵۶۲۲۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازیگران اصلی انتخابات اتاق تهران / رقابت بر سر ۴۰ کرسی پارلمان بخش خصوصی

بازیگران اصلی انتخابات اتاق تهران / رقابت بر سر 40 کرسی پارلمان بخش خصوصی

مهلت تبلیغات انتخابات اتاق بازرگانی تهران به اتمام رسیده و کاندیداها منتظرند تا فردا بخش خصوصی پایتخت گزینه‌های خود برای 40 کرسی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران را گزینش کنند.

کمتر از 24 ساعت به انتخابات اتاق بازرگانی تهران باقی مانده و کاندیداها منتظرند تا فردا بخش خصوصی پایتخت گزینه‌های خود برای 40 کرسی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران را گزینش کنند. اما در این انتخابات که روز شنبه 11 اسفند ماه برگزار می‌شود چه جریان‌هایی حضور دارند؟

مهلت تبلیغات انتخابات اتاق تهران به اتمام رسیده و دیگر سه جریان اصلی انتخابات اتاق بازرگانی در انتظار رسیدن روز برگزاری انتخابات اتاق تهران هستند.

در هفته گذشته در مجموع سه گروه بیشترین فعالیت انتخاباتی را داشتند و سه لیست انتخاباتی را منتشر کردند.

یکی از این سه گروه، جریان « ائتلاف برای فردا » است که در دوره فعلی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران بیشترین کرسی را در اختیار دارند. مسعود خوانساری به عنوان رئیس دوره هشتم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و علاءمیرمحمدصادقی به عنوان نائب رئیس دوره هشتم اتاق بازرگانی تهران شاید شناخته‌شده‌ترین چهره‌های این گروه باشند.

گروه دوم که به عنوان رقیب گروه حاکم بر اتاق بازرگانی تهران محسوب می‌شود جریان « پیشگامان تحول » است. در این گروه چهار چهره که شناخته‌شده‌تر به نظر می‌رسند محمد رضا بهزادیان؛ رئیس پیشین اتاق بازرگانی تهران، اسدالله عسگراولادی؛ رئیس اتاق مشترک ایران و چین، حمید حسینی؛ خزانه‌دار سابق اتاق بازرگانی تهران و مجید حریری؛ نائب رئیس اتاق مشترک ایران و چین است.

گروه سوم انتخاباتی جریان « تشکل‌های کارآفرین » است. علی نقی خاموشی؛ رئیس پیشین اتاق بازرگانی ایران، یحیی آل‌اسحاق؛ رئیس سابق اتاق بازرگانی تهران و محمد مهدی راسخ؛ دبیر کل سابق اتاق بازرگانی تهران سه چهره شناخته‌ترشده این گروه انتخاباتی هستند.

در هفته اخیر از گروه اول محمد لاهوتی، رضی میری و محمد رضا بهرامن با حضور در میزگرد انتخاباتی تجارت‌نیوز، از عملکرد ائتلاف برای فردا دفاع کردند و گفتند که ایجاد فضای گفتگو مهمترین دستاورد این گروه در دوره فعلی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران است. همچنین از نگاه آنها، اتاق بازرگانی در حوزه کارت بازرگانی، خطایی مرتکب نشده است. (ویدئو برنامه‌های ائتلاف برای فردا )

از گروه پیشگامان تحول نیز محمدرضا بهزادیان، مجید حریری و حمید حسینی در میزگرد انتخاباتی تجارت‌نیوز حاضر شدند و برنامه پیشگامان تحول را شرح دادند. به گفته آنها، اتاقی زنده است که از عسگراولادی تا بهزادیان در آن نقش‌آفرینی کند و از جمله برنامه‌های آنها این است که سیستم هوشمند اقتصادی راه‌اندازی کنند. (ویدئو برنامه‌های پیشگامان تحول )

از گروه تشکل‌های کارآفرین نیز محمدمهدی راسخ و عوض محمد پارسا در میزگرد انتخاباتی تجارت‌نیوز حاضر شدند و از برنامه‌های تشکل‌های کارآفرین سخن گفتند. آنها با بیان اینکه پاستورنشینان اجازه دهند اتاقی مستقل تشکیل شود عنوان کردند که در صورت پیروزی در انتخابات، اتاق فکر برای اقتصاد کشور راه‌اندازی خواهند کرد. (ویدئو برنامه‌های تشکل‌های کارآفرین که عنوان می‌شود درب اتاق در خیابان پاستور نیست )

به گزارش تجارت‌نیوز علاوه بر افراد حاضر در لیست این سه گروه، کاندیداهایی نیز به صورت انفرادی در انتخابات اتاق بازرگانی تهران حضور دارند. لیست کامل نامزدهای انتخابات اتاق تهران حاکی از حضور 176 کاندیدا در این انتخابات است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.