کد مطلب: ۷۳۴۴۸۴

لاروخا در مقابل شیر‌های اطلس قرار می‌گیرد:

۷ نکته جالب درباره جدال دو تیم اسپانیا و مراکش

7 نکته جالب درباره جدال دو تیم اسپانیا و مراکش

به بهانه تقابل جذاب اسپانیا و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022، شاخص‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی دو کشور و تیم‌های ملی فوتبال آن‌ها بررسی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امشب در دور یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، دو تیم اسپانیا و مراکش به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی در ساعت 18:30 به وقت ایران و در ورزشگاه اجوکیشن سیتی شهر الریان با سوت فرناندو راپالینی آرژانتینی آغاز خواهد شد.

اسپانیا و مراکش

به بهانه این تقابل جذاب، شاخص‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی دو کشور و تیم‌های ملی فوتبال آن‌ها در اینفوگرافیک زیر بررسی شده است.

مسیر متفاوت اسپانیا و مراکش تا یک هشتم نهایی

اسپانیایی‌ها در اولین گام خود در جام جهانی 2022 قطر، با هفت گل کاستاریکا را در هم کوبیدند. با این حال، لاروخا در دیدار بعدی خود، با آلمان به تساوی یک بر یک رسید و مقابل ژاپن با نتیجه ناباورانه دو بر یک شکست خورد.

به این ترتیب شاگردان لوئیز انریکه با چهار امتیاز در گروه E رقابت‌ها، پس از ژاپن به مرحه یک هشتم نهایی صعود کرد.

در طرف دیگر زمین، شیرهای اطلس قرار دارند که با هفت امتیاز به عنوان صدرنشین گروه F جام جهانی قطر، به دور حذفی راه یافتند. مراکش دور گروهی را با تساوی بدون گل در مقابل کرواسی آغاز کرد و در دو بازی بعدی خود، از سد بلژیک و کانادا عبور کرد.

شانس برد کدام تیم بیشتر است؟

آخرین دیدار دو تیم اسپانیا و مراکش به سال 2018 و رقابت‌های جام جهانی روسیه بر می‌گردد. زمانی که در گروه B این رقابت‌ها، دو تیم به تساوی دو بر دو رسیدند و در نهایت، اسپانیا صدرنشین و مراکش قعرنشین گروه خود لقب گرفتند.

امشب اسپانیا با لشکری از ستارگان به مصاف مراکش می‌رود و به نظر می‌رسد که کار سختی مقابل تنها نماینده آفریقا نخواهد داشت. با این وجود، مراکش در دور گروهی، نشان داده است که حریف دست و پا بسته‌ای برای اسپانیا نیست.

برنده این مسابقه باید منتظر نتیجه دیگر بازی امشب بین پرتغال و سوئیس باشد تا روز شنبه 19 آذر ماه و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکی از این دو تیم برود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.