کد مطلب: ۳۱۶۰۸۸

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت:

بانک رسالت ۱۱ هزار کانون همیاری اجتماعی در کشور دارد

بانک رسالت ۱۱ هزار کانون همیاری اجتماعی در کشور دارد

مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: این بانک در کل کشور ۱۱ هزار کانون همیاری اجتماعی دارد که سهم گیلان از این تعداد ۴۰۰ کانون است.

محمدحسین حسین‌زاده روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ارائه خدمات متفاوت بانک رسالت با سایر بانک‌های کشور، اظهار داشت: کلیه سپرده‌گذاری‌ها و پرداخت تسهیلات در بانک رسالت به صورت قرض‌الحسنه است و به دنبال سودآوری نیستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با اشاره به نرخ سود ۲ درصد برای تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال، افزود: رسالت ما همیاری اجتماعی، توام با قرض‌الحسنه و کار آفرینی اجتماعی است و در همین راستا پنج و نیم میلیون نفر در کشور عضو بانک قرض الحسنه رسالت هستند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت به کسب رتبه نهم بانک قرض‌الحسنه رسالت از نظر تراکنش و رتبه دوازدهم در مبالغ اشاره و خاطر نشان کرد: بانک قرض‌الحسنه رسالت جغرافیا محور نیست و با هدف توسعه همیاران اجتماعی رسالت در شاخه‌های کار و زندگی، سازمان‌های حامی، تسهیل گران، توسعه کسب و کار خرد و خانگی با هدف تولید در روستاها و منازل و مصرف در شهرهای بزرگ کانون‌های همیاری اجتماعی را راه‌اندازی کرده است.

حسین‌زاده با بیان اینکه شش هزار و ۵۰۰ کانون کشور بالای ۱۵ نفر عضو دارند، گفت: بانک قرض‌الحسنه رسالت از سال ۹۱ به عنوان بانک فعالیت خود را به صورت جدی و با رویکردی متفاوت انجام می‌دهد و هدف ما این است که در سال ۱۴۰۰ بانکداری بدون شعبه با ارائه تسهیلات و خدمات غیر حضوری را در کشور به انجام برسانیم.

منبع: روابط عمومی بانک رسالت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام مزایای کانون چیهراهبر وراهنما چه کاری انجام میدهند وچه سهمی دارند