کد مطلب: ۳۰۸۱۲۹

بانک صادرات تا سقف ٢٠٠ میلیون تومان بدون ضامن تسهیلات می‌دهد

بانک صادرات تا سقف ٢٠٠ میلیون تومان بدون ضامن تسهیلات می‌دهد

معاون مالی بانک صادرات ایران از اعلام آمادگی کامل این بانک برای اعطای تسهیلات بدون ضامن با نرخ سود ٦ درصدی به عموم هموطنان خبر داد.

شاهین صالح محمد زاده با اعلام این خبر گفت: این بانک به منظور پاسخگویی به نیاز مخاطبان، عرضه محصولات متنوع بانکی را در دستور کار قرار داده و در این زمینه با مطالعه و تحلیل نیاز مخاطبان، محصول اعتباری «طرح ٦٧» به تازگی عرضه و به دلیل مزیت‌های خاص مورد استقبال مشتریان و متقاضیان واقع شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: طرح‌های جدید تسهیلاتی بانک صادرات ایران به منظور تامین نیاز‌های مختلف مشتریان و عموم مردم کشور روانه بازار شده و در این راستا شناورسازی نرخ سود سپرده و تسهیلات دریافتی بر اساس توان بازپرداخت مشتری و دریافت سود قابل انتظار تا سطح نرخ‌های قانونی و مصوبات شورای پول و اعتبار در ارائه «سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧» مد نظر بوده است.

معاون مدیرعامل بانک صادرات ایران تصریح کرد: این بانک با اتکا بر قدمت و سابقه درخشان ٦٧ ساله در ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، ظرفیت لازم برای پاسخگویی به نیاز‌های جدید هموطنان در کنار سایر طرح‌ها از جمله « اعتبار سپهر» و «حساب جاری طلایی» را در ٢٣٠٠ شعبه فراهم آورده است.

به گفته وی در این طرح، مشتریان و عموم هموطنان می‌توانند با افتتاح «سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧»، منابع خود را با نرخ سود ٧ درصد سالانه در شعب بانک صادرات ایران سپرده‌گذاری و حداکثر ظرف ٤٨ ساعت، ٨٠ درصد آن را با نرخ ٦ درصد تسهیلات دریافت کنند.

حداقل مبلغ جهت افتتاح این نوع حساب، ٥٠ میلیون ریال و حداکثر سقف تسهیلات پرداختی ٢ میلیارد ریال است. نرخ سود علی‌الحساب در این طرح نیز هفت درصد است. این طرح در قالب عقد مرابحه با اقساط ٣٦ ماهه اجرا می شود و نیازی به وثیقه ندارد.

بنابراین گزارش، متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات در این طرح شرکت می‌کنند، با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت «طرح ٦٧»، بابت سرمایه‌گذاری سود ٧ درصدی دریافت خواهند کرد که به‌صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.