کد مطلب: ۱۴۰۳۰۳

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

باید تلاش کنیم قطار شهری کرمانشاه زودتر به نتیجه برسد

باید تلاش کنیم قطار شهری کرمانشاه زودتر به نتیجه برسد

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه پروژه قطار شهری کرمانشاه نسبت به بسیاری از استان‌های دیگر از نظر اعتبارات و پیشرفت فیزیکی جایگاه بهتری دارد، گفت: باید تلاش کنیم این پروژه حداقل تا میدان آزادی زودتر به بهره‌برداری برسد.

عبدالرضا مصری با اشاره به جلسه روز یکشنبه مجمع نمایندگان استان کرمانشاه پیرامون موضوع قطار شهری، اظهار کرد: خوشبختانه مدیران این پروژه در استان دلسوزانه پیگیر هستند و از آنها قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: این پروژه اکنون در وضعیت نرمال قرار دارد و نسبت به بسیار از استان‌های دیگر کشور هم از نظر پیشرفت فیزیکی و هم اعتبارات، با توجه به محدودیت منابع و بودجه‌ای که دولت دارد، روند پیشرفت خوبی دارد.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجموع انتظار بیشتری از پروژه داریم و رضایت کامل نداریم، تاکید کرد: مجمع نمایندگان هم این پروژه را خصوصا از بعد اعتباری و تخصیص منابع با جدیت پیگیری می‌کند.

مصری معتقد است، باید با همکاری یکدیگر تلاش شود قطار شهری کرمانشاه در کوتاه‌ترین زمان حداقل در مسیر تا میدان آزادی به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: البته پیشرفت پروژه به عوامل متعددی مانند اعتبارات، تامین واگن و ریل و… بستگی دارد و از همین رو نمی‌توان زمان دقیق آن را مشخص کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه مقرر شده از محل فاینانس هم برای این پروژه و هم سایر پروژه‌های کشور اعتباراتی تامین شود، یادآوری کرد: تلاش می‌کنیم سهم کرمانشاه از این اعتبارات فاینانس حفظ شود.

مصری تعامل بین مجمع نمایندگان و مدیریت استان را برای پیشبرد پروژه‌ها و رایزنی برای جذب اعتبارات بیشتر برای پروژه‌هایی مانند قطار شهری ضروری دانست و تصریح کرد: متاسفانه مدیریت استان کمتر علاقمند است که از ظرفیت مجمع نمایندگان استفاده شود و این امر باعث می‌شود نتوانیم در بسیاری از موارد به نتایج مطلوبی برسیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.