کد مطلب: ۳۲۳۴۶۵

بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتالی شد

بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتالی شد

صرافی بایننس با آمار مبادلات بیش از یک میلیارد دلار در روز در جایگاه نخستین و بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتالی در جهان باقی ماند.

با توجه به گسترش روزافزون محبوبیت ارزهای دیجیتالی همچون بیت‎کوین، صرافی‌های متعددی در جهان راه‌اندازی شده‌اند که با ارائه یک بستر و پلت‌فرم مناسب به کاربران و علاقمندان به استخراج این ارزها اجازه می‌دهند به سرمایه‌گذاری و مبادلات مالی بپردازند.

به گزارش تجارت‌نیوز،یکی از معروف‌ترین صرافی‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، بایننس ( Binance ) است که در تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشرشده، با حجم تبادلات مالی به ارزش یک میلیارد دلار در ۲۴ ساعت، جایگاه نخست و بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتالی را همچنان به خود اختصاص داد.

در این آمار که در وب سایت Forbes ذکر شده است که تعداد کاربران و مشتریان این صرافی بیش از ۱۶۰ هزار نفر در روز است که این اعداد و ارقام به وضوح نشان می‌دهد از سایر رقبای خود همچون کوین بیس و OKEx نیز سبقت گرفته است.

طی چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری همچون بیت‌کوین، مونرو، ریپل و اتریوم از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده و کاربران بسیاری در جهان به‌دنبال استخراج و تبدیل پول‌های خود به ارزهای دیجیتالی هستند چراکه این روزها بسیاری از افراد با خرید و استخراج این ارز توانسته‌اند به پول زیادی دست پیدا کنند .

در ابتدا بسیاری از کشورهای جهان درتلاش بودند تا این ارز بی‌افسار را کنترل کرده و معاملات با آن را تا حد امکان محدود کنند، چراکه بر این باورند بیت کوین و ارزهای مشابه آن به تجارت‌های غیرقانونی و غیرمجاز هم‌چون تجارت اسلحه، تجهیزات تروریستی، قاچاق داروو مواد مخدر دامن زده و به علت آنکه مقامات قضایی و پلیس نمی‌توانند طرفین معامله را شناسایی و ردگیری کنند، باعث سهولت استفاده از آن می‌شود . اما با گذر زمان و وضع قوانین سخت گیرانه برخی دیگر از کشورهااستفاده از این ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده را مجاز اعلام کرده‌اند .

یکی از بزرگترین چالش‌هایی که همواره صرافی‌های ارزهای دیجیتالی را تهدید می‌کند، اتهام کمک به پولشویی و فرارهای مالیاتی افراد و شرکت‌های مختلف است.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.