کد مطلب: ۴۷۷۷۰۳

با دستان خالی هم می‌توان چاق شد!

با دستان خالی هم می‌توان چاق شد!

همیشه لاغر شدن و کاهش وزن سخت نیست، برای چاق شدن و رسیدن به اندام دلخواه هم باید قدم در مسیر سختی گذاشت. افراد زیادی هستند که تنها دغدغه‌شان چاق شدن و اضافه وزن است اما نمی‌دانند چطور این کار را انجام دهند.

تا به حال شده با دیدن خودتان در آینه بگویید: «از هیکلم راضی نیستم و دوست دارم چاق شوم.»؟!؟ شاید برای خودتان چنین چیزی اتفاق افتاده باشد یا حتی ممکن است از میان دوستان و آشنایان‌تان افرادی باشند که چنین درخواستی دارند و به طور کاملا جدی به دنبال افزایش وزن و رسیدن به ایده‌آل‌هایشان هستند.

شاید شما که این مطلب را می‌خوانید فردی چاق هستید و به دلیل داشتن اضافه وزن درحال اجرای یک رژیم لاغری هستید و از اینکه کسی از لاغر بودن ناراضی باشد تعجب کنید، حتی ممکن است در پاسخ به پرسش "چگونه چاق شوم؟" بخندید و بگویید "تو که مشکلی نداری، اندامت بسیار هم خوب است." اما در حقیقت این طور نیست! همیشه نمی‌توان گفت که افراد لاغر، از لاغر بودن‌شان راضی و خشنود هستند؛ گاهی کمبود وزن آزاردهنده نیز هست.

در بین آن دسته از افرادی که به چاقی مفرط دچار هستند، عده‌ای هم از مشکل لاغری بیش از اندازه در عذاب هستند. این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید، همان‌طور که چاقی باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود، کمبود وزن و لاغری هم خطرناک است زیرا سوء‌تغذیه، ضعف سیستم ایمنی، پوکی استخوان، کاهش سطح انرژی بدن و ضعف و خستگی، کم‌خونی، مشکلات زایمان، اختلالات قاعدگی و… را به دنبال دارد. درصورتی که شما جزو افراد بیش از حد لاغر هستید، نگران نباشید و استرسی به خود راه ندهید. شما تنها به یک برنامه غذایی اصولی نیاز دارید که با رعایت آن، خود را از خطرها و بیماری‌های ناشی از لاغری دور کنید. ما قصد داریم در ادامه راهی را پیش پای‌تان بگذاریم که به یک فرد با اندام خوب و وزنی ایده آل تبدیل شوید و از شر مشکلات ناشی از لاغری رهایی یابید.

شما با خوردن غذاهای چرب و پرکالری چاق نمی‌شوید

همیشه لاغر شدن و کاهش وزن سخت نیست، برای چاق شدن و رسیدن به اندام دلخواه هم باید قدم در مسیر سختی گذاشت. افراد زیادی هستند که تنها دغدغه‌شان چاق شدن و اضافه وزن است اما نمی‌دانند چطور این کار را انجام دهند. همان‌طور که کاهش وزن دشوار است برخی با افزایش وزن هم مشکل دارند. بعضی افراد افزایش وزن و عضله را به اندازه کم کردن آن، کاری بسیار دشوار می‌دانند. اما جالب است بدانید که اضافه کردن برخی غذاهای خاص به رژیم غذایی، مسیر رسیدن برای افزایش وزن را سالم‌تر می‌کند و اثربخشی آن را نیز بهبود می‌بخشد.

اولین، مهمترین و سالم‌ترین موردی که می‌تواند شما را به اندام دلخواهتان برساند، پیروی از یک رژیم چاقی سالم و مناسب است. متاسفانه عده‌ای هم به اشتباه فکر می‌کنند که چاق شدن نیازی به رژیم غذایی ندارد و خودشان می‌توانند با مصرف بیشتر، روغن، قند و مواد این‌چنینی به وزن ایده‌آلشان برسند. اما این راه پایانش به آسیب‌ها جدی جسمی و بیماری‌های مختلف ختم می‌شود.

این را بدانید که مشکل شما با خوردن غذاهای حاوی چربی‌های مضر، بستنی، نوشابه و … رفع نمی‌شود. بلکه باید رژیمی را اجرا کنید که حاوی چربی‌های مجاز و سالم باشد، چربی‌هایی موجود در آجیل، دانه‌های روغنی، آووکادو و روغن‌‌های گیاهی مانند روغن زیتون و کانولا، ماهی و تخم مرغ غنی شده که حاوی چربی‌های مفید به خصوص امگا ۳ هستند، موادی مناسب هستند که باید دربرنامه غذایی‌تان باشند.

IMG 20200916 121949

پس برای چاق شدن و چاق ماندن باید از برنامه غذایی استفاده کنید که علاوه بر مواد مفید شامل روغن‌های مجاز و سالم نیز باشد. اما متاسفانه این روزها خیلی راحت نمی‌توان چنین رژیم غذایی دریافت کرد، چرا که در این میان مراکز نامعتبر و افراد غیر حرفه‌ای بسیاری هستند که باشعارهایی مثل چاقی سریع یا چاقی در یک هفته و … تنها قصد سودجویی دارند. این نوع رژیم‌ها هیچ نتیجه مثبتی ندارند، پس از گذشت چند روز شاید متوجه افزایش وزن‌تان شوید اما احتمالا با افزایش کلسترول، چربی و قند خون و هزارو یک جور بیماری دیگر مواجه می‌شوید.

چاق شدن با من و رژیم مثل آب خوردن است!

همان‌طور که گفتیم برای دریافت رژیم غذایی چه چاقی و چه لاغری، هرگز عجله نکنید. نمی‌توان برای تناسب اندام و خوش هیکل شدن ریسک کرد و سلامتی را به خطر انداخت. برخی از رژیم‌های نامعتبر چاقی برپایه خوردن هستند، درحالی که نباید چاقی را مساوی با خوردن بدون آگاهی بدانید. شما برای اینکه وزن‌تان را افزایش دهید، نیازی ندارید که از صبح تا شب دهان‌تان بجنبد؛ بلکه به یک برنامه غذایی سالم و مناسب نیاز دارید. همین حالا وارد وب‌سایت من و رژیم شوید. اطلاعات‌تان را دقیق و جزء به جزء وارد کنید سپس یک رژیم چاقی دریافت کنید؛ به همین سادگی!

جالب است بدانید که چاق شدن یا حتی لاغر شدن مسلتزم این است که شما در عادات غذایی‌تان تغییر ایجاد کنید. برای اضافه کردن وزن آن هم به صورت متعادل، می‌بایست در برخی از عادات فعلی تغییر ایجاد کرد، این به معنیبه اندازه و اصولی خوردن است. برخی رژیم‌های غذایی که با شعار افزایش وزن سریع، در فضای مجازی دست به دست می‌شوند، نمی‌توانند برای مدت طولانی کار کنند چرا که این نوع تغییر در شیوه زندگی، حفظ نمی‌شود و ماندگار نیست و زمانی که شما رژیم را متوقف می‌کنید به احتمال زیاد دوباره به عادات قدیمی و وزن اولیه بازمی‌گردید و حتی ممکن است کمی لاغرتر هم شوید.

IMG 20200916 122028

افرادی که همیشه به چاق شدن و رسیدن و به اندام ایده‌آل فکر می‌کنند باید از برنامه غذایی پیروی کنند که نتیجه‌ای خوب داشته باشد؛ برنامه‌ای که شما را به بیراهه نکشاند! اما نگران نباشید، استفاده از رژیم غذایی اصولی هیچ‌گاه برای شما مشکلی به وجود نخواهد آورد. شاید شنیده باشد که برخی سرخود قصد چاق شدن دارند، شاید هم نتیجه بگیرند اما در آخر چربی خون و کلسترول‌شان به طرز وحشتناکی افزایش می‌یابد. ما این جاییم تا به شما کمک کنیم که با استفاده از رژیم غذایی اصولی و با خیال راحت به ایده‌آل‌های خود برسید.

برای دریافت این رژیم اصولی، تنها کافی‌ست وارد وب‌سایت من و رژیم شوید و با وارد کردن مشخصات خود از متخصصین تغذیه‌ی ما برنامه غذایی دریافت کنید که منحصرا برای شما طراحی شده است و با استفاده از آن نسبت به تغییر وزن خود اقدام نمایید. نکته‌ی بسیار مهم در مورد سایت من و رژیم این است که این وب‌سایت به شما کمک می‌کند که وزن خود را ثابت نگه دارید و دائما وزن شما نوسان نداشته باشد و به این طریق همیشه در سلامت جسمی و روحی باشید. شما هم امتحان کنید و بدون هیچ‌گونه نگرانی با متخصصین تغذیه ما در ارتباط باشید و با اصولی‌ترین روش ممکن رژیم بگیرید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.