کد مطلب: ۲۳۹۴۷۳

باکس آفیس

با وجود ابرسربازها، یک مکان ساکت پرفروش‌ترین فیلم باکس آفیس شد

با وجود ابرسربازها، یک مکان ساکت پرفروش‌ترین فیلم باکس آفیس شد

شانزدهمین هفته باکس آفیس با پرفروش شدن «یک مکان ساکت» و آغاز نمایش «من احساس زیبایی می‌کنم»، «ابرسربازها ۲» و «ترافیک» همراه بود.

شانزدهمین هفته باکس آفیس با پرفروش شدن «یک مکان ساکت» و آغاز نمایش «من احساس زیبایی می‌کنم»، «ابرسربازها ۲» و «ترافیک» همراه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در شانزدهمین هفته باکس آفیس، فیلم درام تریلر «یک مکان ساکت» با بازی امیلی بلانت و جان کراسینسکی توانست ۲۷ میلیون دلار فروش داشته باشد و پرفروش‌ترین فیلم هفته شود. فروش این فیلم نسبت به هفته پانزدهم ۳۷ درصد کاهش پیدا کرد.

فیلم فانتزی علمی‌تخیلی «خشم» در دومین هفته نمایش خود فروشی ۲۵ میلیون دلاری داشت و با ۴۴ درصد افت فروش نسبت به هفته پانزدهم، دومین فیلم پرفروش هفته شد.

«من احساس زیبایی می‌کنم» فیلمی که در ژانر کمدی آغاز شده، نمایش خود را در سینماها آغاز کرد. این فیلم که با بازی ایمی شومر، میشل ویلیامز، امیلی راتایکوفسکی و… و به کارگردانی ابی کان و مارک سیلورستاین روی پرده سینماها قرار دارد، در هفته آغازین نمایشش با ۲۱ میلیون دلار، سومین فیلم پرفروش هفته شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده: رنی برت زنی معمولی است که دچار احساس ناامنی و کمبود اعتماد به نفس می‌شود. یک روز معمولی از خواب بیدار می‌شود در حالی که در وجودش اعتماد به نفس زیادی احساس می‌کند. با این که ظاهرش تغییری نکرده، حس می‌کند که زیباترین زن دنیاست و می‌خواهد بدون ترس و شاد زندگی کند.

فیلم کمدی جنایی «ابرسربازها ۲» که ادامه‌ای بر فیلم «ابرسربازها» است، نیز از هفته گذشته وارد چرخه نمایش شد. در این فیلم جی چاندراسکار، کوین هفرنان، استیو لم و… به کارگردانی جی چاندراسکار ایفای نقش می‌کنند. «ابرسربازها ۲» داستان گروه ابرسربازها را روایت می‌کند که در هنگام وقوع اختلافات مرزی بین آمریکا و کانادا، در منطقه مورد اختلاف باید پاسگاه پلیس بسازند. این فیلم در هفته شروع نمایشش با ۱۸ میلیون دلار، چهارمین فیلم پرفروش هفته شد.

فیلم دلهره‌آور «ترافیک» به کارگردانی دین تیلور و با بازی پائولا پتون و عمر اپس و… به روی پرده سینماها رفت. این فیلم داستان زوجی را روایت می‌کند که برای تعطیلات عاشقانه‌ای به کوهستان می‌روند و در آنجا باید از خودشان در برابر یک گروه خلافکار محافظت کنند. این فیلم با فروش ۵ میلیون دلاری، نهمین فیلم پرفروش هفته شد.

فیلم‌های پرفروش هفته شانزدهم باکس آفیس، ۱۴۳ میلیون دلار فروختند که نسبت به هفته پانزدهم، ۱۹ درصد افت فروش داشتند.

آفیس ۲۰ ۲۶ آوریل ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.