کد مطلب: ۳۰۲۲۱۴

برد-برد، نتیجه مصرف چای داخلی

برد-برد، نتیجه مصرف چای داخلی

رییس سازمان چای کشور گفت: مصرف چای داخلی علاوه بر حمایت از چایکاران داخلی موجب ارتقای سلامت جامعه می‌شود.

حبیب جهانساز گفت: چای یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌ها در کشورمان و این روزها در مراسم‌های عزاداری‌، چای از مهمترین اقلام نذورات است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان اینکه چای ایرانی از سالم‌ترین چای‌های جهان است، افزود: در گیلان اغلب مردم چای تولید داخلی مصرف می‌کنند و با انجام این کار علاوه بر اینکه از چایکاران کشورمان حمایت می کنند موجبات ارتقای سلامت خود را نیز فراهم می‌کنند.

رییس سازمان چای کشور ادامه داد: برای حمایت از چای داخلی در سال حمایت از کالای ایرانی همه باید مصرف چای داخلی را در اولویت مصرف چای خود قرار بدهند.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه دولت ادارات موظف هستند حتما چای ایرنی بخرند، گفت: اما متاسفانه برخی دستگاه‌ها اصلا رعایت نمی‌کنند و حتی در مناقصات رسمی هم خیلی شفاف خرید چای خارجی را گزارش می‌دهند.

جهانساز خاطرنشان کرد: خرید چای ایرانی اقدامی برد - برد است زیرا علاوه بر اینکه موجب ارتقاء سلامت جامعه می‌شود با خرید آن از چایکاران داخلی نیز حمایت می شود.

وی تصریح کرد: به دلیل استفاده نکردن از سم با توجه به شرایط اقلیمی استان های چای خیز، چای داخلی کاملا سالم است.

جهانساز در ادامه به واریز بخشی از مطالبات چایکاران اشاره کرد و افزود: امروز مبلغ یک میلیارد و 516 میلیون تومان از مطالبات به حساب چایکاران واریز شد.

رییس سازمان چای کشور گفت: در مجموع 200 میلیارد تومان باید به حساب چایکاران واریز می شد که تاکنون بالغ بر 132میلیارد تومان آن واریز شده است.

منبع:‌ ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.