کد مطلب: ۵۳۴۴۳۸

بررسی ایرفون بی‌سیم JBL Tune ۲۱۵TWS

بررسی ایرفون بی‌سیم JBL Tune 215TWS

ایرفون بی‌سیم JBL Tune 215TWS یکی دیگر از محصولات فوق‌العاده و با کیفیت بالای جی‌بی است که با صدای باس خالص طراحی و با اتصال دوگانه و بلوتوث، عرضه شده است

ایرفون بی سیم JBL Tune 215TWS یکی دیگر از محصولات فوق‌العاده و با کیفیت بالای جی‌بی است که با صدای باس خالص طراحی و با اتصال دوگانه و بلوتوث، عرضه شده است به طوری که باتری لیتیوم پلیمر آن دارای دوام ۲۵ ساعته خواهد بود و می‌تواند مدت زمان طولانی را در اختیار کاربر باشد. این ایرفون‌ها با رنگ سیاه و با طراحی داخل گوش، از زیبایی بی‌نظیری برخوردار هستند که می‌تواند کیفیت ساخت و صدای مناسبی را به نمایش بگذارند.

اگر این ایرفون بی‌سیم مورد علاقه شماست، می‌توانید این محصول شیک و کاربردی JBL را به سادگی در تهران اسپیکر تهیه نمایید. اکنون JBL با ایرفون JBL Tune 215TWS با صدای باورنکردنی Pure Bass بهترین عملکرد را به نمایش گذاشته است تا در این گوشی‌های بی‌سیم، دنیای خود را زنده کنید.

دوام بالای ایرفون

قدرت Dual Connect در این ایرفون‌ها، به شما این امکان را می‌دهد که به طور یکپارچه از موسیقی لذت ببرید. می‌توانید از هر یک از گوشی‌ها استفاده کرده و یا با هر دو تماس بگیرید و به موسیقی خود گوش دهید. ضمن آنکه عمر باتری با شما همگام است، زیرا می‌توانید در حالی که از دیگری استفاده می‌کنید، شارژ گوشی دیگر را نگه دارید.

ضمن آنکه قاب شارژ ایرفون بی‌سیم JBL Tune 215TWS با شکلی طراحی شده است که از بدنه‌ای نرم و درب منحنی الهام گرفته شده است و دسترسی سریع به گوشی ها بسیار آسان است. توجه به این نکته مهم است که چراغ‌های نشانگر روی هدفون‌ها نشان دهنده کم بودن میزان شارژ باتری است.

همچنین چراغ‌های جلویی تعبیه شده روی قاب حالت شارژ آن را اعلام می‌کنند. آنها در مدت زمان ۲ ساعت کامل شارژ می‌شوند. ضمن آنکه همراه این هدفون می‌توانید کابل شارژ USB Type-C را نیز داشته باشید تا هرگز نگرانی بابت شارژ مجدد نداشته باشید.

در صورتی که دنبال ایرفون بی‌سیم بلوتوثی هستید که بتوانید با خیالی آسوده در تمام روز از آن استفاده کنید و بهترین کیفیت صوتی را دریافت کنید، هدفون ۲۱۵TWS جی‌بی‌ال با وزن ۲٫۱۹ اونس می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

IMG 20210428 121135

ساختاری زیبا و شیک

JBL Tune 215TWS به عنوان یک ایرفون بی‌سیم Earbud دارای اتصال دوتایی است که به سادگی در دستگاه‌های Android و iOs سازگار بوده و می‌تواند یکی از بهترین لوازم جانبی موبایل برای شما باشد تا بتوانید لحظات شاد و لذت بخشی را همراه با موسیقی‌های خود هنگام حرکت و سفر تجربه کنید. همچنین این ایرفون دارای اتصال سریع و راحتی بوده و تماس ‌های بلوتوثی و بی‌سیم آن بدون تاخیر می‌باشد. ضمن آن که می‌توانید از دستیار صوتی آن برای تنظیمات صدا و انتخاب موسیقی استفاده کنید.

در نهایت باید گفت که این ایرفون‌های جی‌بی‌ال، صداهای عالی و تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌دهند. این ایرفون‌ها دارای سبکی و راحتی مناسبی بوده و می‌توان از آن‌ها در طولانی‌مدت استفاده نمود. اگر پیش از این نیز، از هدفون‌های این برند استفاده کرده باشید، به حتم با نمایه صدای JBL آشنا بوده و انتظارات خود را از آن می‌دانید.

IMG 20210428 121202

کیفیت صوت در ایرفون

پاسخ فرکانسی که از درایورهای ۶ میلی متری دریافت می‌شود، میان ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز است. این را هم باید متذکر شویم که برخلاف برخی دیگر از هدفون‌های JBL ، JBL Tune 215TWS از برنامه JBL Connect پشتیبانی نمی‌کند.

اما باید گفت که کیفیت صوتی در این هدفون‌ها عالی بوده و تماس‌های تلفنی واضح بوده و از کیفیت خوبی برای گوش دادن و صحبت کردن برخوردار می‌باشد. این هدفون‌ها از دکمه‌های واقعی برای تنظیمات برخوردار هستند و شما برای استفاده نمودن از کیفیت صوتی بهتر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

لازم به ذکر است که دکمه سمت راست در این هدفون، به تماس‌ها پاسخ می‌دهد و موسیقی را متوقف می‌کند، همچنین سمت چپ به آهنگ بعدی می‌رود. هنگامی که در سمت راست از دو ضربه استفاده کنید، دستیار صوتی فعال می‌شود و اگر آن را دو ثانیه نگاه دارید، می‌توانید صدا را متوقف نمایید. ضمن آن که با نگاه داشتن پنج ثانیه‌ای می‌توانید اتصال بلوتوثی را فعال نمایید. اینها دستورالعمل‌هایی ساده و کاربرپسند است که در این هدفون JBL Tune 215TWS تعبیه شده است.

اگر قصد خرید این هدفون جی‌بی‌ال را که دارای پشتیانی از بلوتوث ۵ می‌باشد را دارید، می‌توانید به تهران اسپیکر مراجعه کرده و به صورت آنلاین در میان تنوع بسیار بالای هدفون ها ، محصول مورد نظر خود را بیابید. این هدفون‌ها با ایرتیوب‌های متفاوت گوشی عرضه شده‌اند تا بتوانند بهترین تناسب را برای شما ایجاد کرده و استفاده از آن‌ها را برای شما راحت و لذت‌بخش نمایند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.