کد مطلب: ۷۲۹۲۱۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شرکت‌های بورسی زیر ذره‌بین؛ بررسی نمادهای گروه شركت‌های چند رشته‌ای صنعتی

شرکت‌های بورسی زیر ذره‌بین؛ بررسی نمادهای گروه شركت‌های چند رشته‌ای صنعتی

بررسی صورت‌های مالی 6 ماهه نمادهای گروه شركت‌های چند رشته‌ای صنعتی نشان می‌دهد چهار شرکت بررسی شده در این گزارش با کاهش سودسازی مواجه شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با انتشار صورت‌های مالی ۶ ماهه در سامانه کدال ، این پرسش مطرح می‌شود که شرکت‌های گروه «شركت‌های چند رشته‌ای صنعتی» بورس در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چه عملکردی از خود نشان دادند؟

بررسی صورت‌های مالی 6 ماهه نمادهای گروه شركت‌های چند رشته‌ای صنعتی نشان می‌دهد چهار شرکت بررسی شده در این گزارش با کاهش سودسازی مواجه شده‌اند.

وامید

«گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید» اولین شرکت بررسی شده گروه شركت‌های چند رشته‌ای صنعتی است که در این گزارش بررسی شده است. صورت‌های مالی 6 ماهه منتهی به تیر 1401 نشان می‌دهد که این شرکت در این دوره توانست افزایش 53 درصدی در سودسازی خود ایجاد کند و این عدد را به 12 هزار و 825 میلیارد تومان رساند. همچنین EPS این شرکت در این دوره معادل 132 تومان ثبت شده است.

ونیکی

«سرمایه‌گذاری‌ ملی ایران» در 6 ماهه منتهی به خرداد 1401 توانست جهش 65 درصدی در سودسازی خود ایجاد کرد و این عدد را به هزار و 662 میلیارد تومان رساند. همچنین این شرکت در این دوره موفق شد به ازای هر سهم 95 تومان سود شناسایی کند.

وصندوق

«سرمایه‌گذاری‌ صندوق‌ بازنشستگی‌» دیگر شرکت گروه شركت‌های چند رشته‌ای صنعتی است. بررسی صورت‌های مالی 6 ماهه منتهی به شهریور 1401 نشان می‌دهد که سودسازی که این شرکت با افت سه درصدی مواجه شده است. EPS این شرکت نیز در نیمه نخست سال جاری معادل 92 تومان ثبت شده است.

وبانک

«سرمایه گذاری گروه توسعه ملی» در نیمه نخست سال جاری با کاهش 16 درصدی سودسازی خود روبه‌رو شد و این عدد به 288 میلیارد تومان رسید. همچنین این شرکت در این دوره به ازای هر سهم 10 تومان سود شناسایی کرده است.

وغدیر

«سرمایه‌گذاری ‌غدیر» دیگر شرکت گروه شركت‌های چند رشته‌ای صنعتی است که با کاهش سودسازی خود مواجه شده است. صورت‌های مالی منتهی به خرداد 1401 این شرکت نشان می‌‌دهد که سود خالص آن در این دوره با کاهش 33 درصدی به دو هزار و 389 میلیارد تومان رسید. EPS این شرکت نیز در این دوره 33 تومان ثبت شده است.

شستا

«سرمایه گذاری تامین اجتماعی» آخرین شرکت گروه شركت‌های چند رشته‌ای صنعتی است که در این گزارش بررسی شده است. بررسی صورت‌های مالی این شرکت نشان می‌دهد که این شرکت در 6 ماهه منتهی به آذر 1400 با افت 96 درصدی سودسازی خود روبه‌رو شده است. همچنین این شرکت در این دوره توانست تنها دو تومان سود به ازای هر سهم شناسایی کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.