کد مطلب: ۳۳۶۰۲۷

برندگان خوش‌شانس عيد تا عيد سکه مشخص شدند

برندگان خوش‌شانس عيد تا عيد سکه مشخص شدند

با حضور اعضای هيات مديره، معاونين و برخی از مديران به پرداخت ملت و بانک ملت، مراسم قرعه کشی جشنواره عيد تا عيد اپليکيشن سکه برگزار و برندگان مشخص شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، مراسم قرعه کشی جشنواره عيد تا عيد سکه، يکشنبه 18 آذر ماه با حضور اعضای هيات مديره، معاونين و برخی از مديران اين شرکت و بانک ملت برگزار شد تا برندگان خوش شانس 3 دستگاه خودرو 206 و 10 کمک هزينه سفر به جام ملت‌های آسيا مشخص شوند.

در اين مراسم رسول لطفی آذر رئيس هيات مديره به پرداخت ملت ضمن قدرداني از اقبال و حضور گسترده مردم در اين جشنواره گفت: هرچند فاصله به پرداخت ملت در صنعت پرداخت الکترونيک کشور از ساير رقبا بسيار زياد بوده و پيشرو است؛ اما به جهت توسعه سرويس‌دهی و خدمات اپليکيشن سکه، بايد همواره سياست‌ها و برنامه‌های مدون و دقيقی مدنظر داشت.

وی با تاکيد بر ضرورت ايجاد جذابيت در خدمات سکه يادآور شد: اميدوارم با توسعه سرويس‌های خدماتی در اين اپليکيشن، سهم بيشتر و مناسبی از بازار مربوطه اخذ شود.

در ادامه نيز رشيد خضری معاونت کسب و کار شرکت به پرداخت ملت با اشاره به ميزان حضور مردم در جشنواره عيد تا عيد اعلام کرد: با مد نظر قرار دادن زيرساخت امن اپليکيشن سکه قطعا اين شرايط مطلوب رو به جلو خواهد بود و از نظر خلاقيت و نوآوری نيز می‌توان به خوبی از ظرفيت‌های اپليکيشن سکه استفاده کرد.

قابل ذکر است جشنواره عيد تا عيد سکه با شعار "عيدتو سکه کن" از عيد قربان تا عيد غدير(31 مرداد تا 9 شهريور سال جاري) برگزار شد و جوايز اصلی پايان جشنواره نيز 3 دستگاه خودرو پژو 206 و 10 کمک هزينه سفر به جام ملت‌های آسيا بود که برندگان خوش شانس آن نيز در مراسم قرعه کشی مشخص شدند.

برندگان جشنواره:

tled 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.