خبر فوری:

کد مطلب: ۱۱۷۵۷۶

بروز مشکل در سامانه ثبت نام طرح ترافیک

بروز مشکل در سامانه ثبت نام طرح ترافیک

متقاضیان ثبت نام طرح ترافیک در سایت شهرداری تهران با مشکل مواجه شده و امکان ثبت نام هم اکنون در این سایت برای آنان وجود ندارد. به گزارش خبرنگار تجارت نیوز، در این خصوص بسیاری از شهروندان اعلام کرده اند که در مرحله اول ثبت نام آرم طرح ترافیک به صورت پی در پی با

متقاضیان ثبت نام طرح ترافیک در سایت شهرداری تهران با مشکل مواجه شده و امکان ثبت نام هم اکنون در این سایت برای آنان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار تجارت نیوز، در این خصوص بسیاری از شهروندان اعلام کرده اند که در مرحله اول ثبت نام آرم طرح ترافیک به صورت پی در پی با خطا روبرو شده اند.

به گونه ای که پس از مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی یاد شده پس از ثبت‌نام در این سامانه و ارائه اطلاعاتی از قبیل نام،‌ شماره ملی، آدرس و تلفن نسبت به اخذ نام کاربری و رمز عبور با وجود درستی اطلاعات پیغام خطا در ثبت نام داده می شود.

این در حالیست که در روزهای گذشته رئیس واحد صدور آرم سازمان ترافیک با اشاره به تغییرات صورت گرفته در فرایند ثبت نام بر روی سایت شهرداری تهران اظهار داشت: تمامی فرایند ثبت نام و گزینش واجدین شرایط آرم طرح ترافیک الکترونیکی است و در سامانه شهرداری تهران اینترنتی انجام می شود، از شهروندان خواست از مراجعه حضوری به واحد صدور آرم خودداری کنند.

untitled

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.