کد مطلب: ۱۳۲۲۶۰

برگزاری غرفه آموزش‌های شهروندی در شهر آفتاب

برگزاری غرفه آموزش‌های شهروندی در شهر آفتاب

اداره آموزش و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری منطقه 11 اقدام به اعزام دانش‌آموزان سطح منطقه به نمایشگاه راه‌اندازی 5 غرفه نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب کرد.

میلاد رستمیان مدیر اداره آموزش شهروندی در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز ، در این باره گفت: این نمایشگاه با عنوان آشنایی با وظایف و ماموریت‌های شهری، خانه کودک با تجهیزات و اجرای نمایش، آموزش کاردستی و نقاشی، سفال، آشنایی با طرح و باشگاه مشکات و کارگاه‌های آموزش حقوق و تکالیف شهروندی دایر شده است.

وی افزود: این غرفه به مدت یک هفته پذیرای دانش‌آموزان، کارشناسان، نخبگان، شهروندان و کودکان منطقه مراجعه‌کننده به غرفه است که ضمن اجرای برنامه زمان‌بندی عادی فعالیت‌های غرفه‌ها، دو کارگاه آموزشی با حضور مصطفی رحماندوست در روز چهارشنبه در محل غرفه مذکور برگزار می‌شود.

رستمیان هم‌زمان با برپايي نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب یادآور شد: به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان و شهروندان و مراجعه‌کنندگان به نمايشگاه کتاب مسابقات ویژه‌ای در ضمن اعزام برگزار می‌شود که به قید قرعه نیز جوایزی به برندگان اهدا خواهد شد.

مدیر اداره آموزش شهروندی منطقه 11 با توجه به تجربه برگزاری نمايشگاه در سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: امسال هم اين نمايشگاه ‌براي دومين سال پياپی از سوي شهرداری این منطقه به مجموعه شهر آفتاب برای بزرگ‌ترين رويداد فرهنگی كشور و رشد و پیشرفت دانش‌آموزان بسترسازی شده است که با روحیه جهادی و تعامل مطلوب این منطقه با اداره کل آموزش‌های شهروندی به خوبی در حال برگزاری است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.