کد مطلب: ۵۲۶۹۳۰

بزرگ‌ترین تولیدکننده و سازنده دستگاه‌های لیزر سی ان سی

بزرگ‌ترین تولیدکننده و سازنده دستگاه‌های لیزر سی ان سی

دستگاه لیزر سی ان سی یا همان برش فایبر لیزر دستگاه برش حرارتی فلز است. پرتوی لیزر این دستگاه با قدرت بالا و قطر کم فلز را برش می‌دهد.

بزرگ‌ترین تولیدکننده و سازنده دستگاه‌های لیزر سی ان سی

مدت‌ها است که پای دستگاه‌های لیزر به صنعت باز شده است و این فناوری در تکنولوژی پزشکی، الکترونیک، طلا و جواهرسازی، اتومبیل‌سازی و… به کار گرفته می‌شود. توسعه این فناوری آن را جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی در صنعت کرده است.

روزانه با هزاران مواد و محصول سر و کار داریم که نتیجه به‌کارگیری فناوری لیزر است. اگرچه کاربرد لیزر در زندگی ما آن‌چنان مشهود نیست اما تأثیر شگرفی بر ما گذاشته است. روزانه هزاران عمل جراحی به لطف لیزر با سرعت، سهولت و دقت انجام می‌گیرد. به‌علاوه لیزر به‌خوبی جای خود را در صنعت اتومبیل‌سازی باز کرده است و از آن در برش قطعات بهره گرفته می‌شود. این‌ها تنها بخش کوچکی از نقش لیزر در زندگی روزمره ما است.

برش لیزر

امروزه برش لیزری فلزات جایگاه ویژه‌ای در این صنعت پیدا کرده است و کاربرد فراوانی دارد. دستگاه‌های برش لیزری بسته به قدرت و دقت خود و نوع قطعات در صنایع مختلف، کاربرد مختلفی دارند و به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. لیزر برش فلزات از این منظر که چه نوع فلزی است، به گروه‌های مختلف تقسیم می‌شود که این دسته‌بندی با توجه به متغیرهایی هم‌چون چگالی فلز، میزان رسانش و… است. برش فلزاتی با رسانش بالا به توان بیشتری نیاز دارد.

محصولات سی ان سی

محصولات سی ان سی به دسته‌های مختلفی با ویژگی‌های متنوعی تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

دستگاه لیزر سی ان سی

دستگاه لیزر سی ان سی یا همان برش فایبر لیزر دستگاه برش حرارتی فلز است. پرتوی لیزر این دستگاه با قدرت بالا و قطر کم فلز را برش می‌دهد. این دستگاه قابلیت برش ورق‌های آهن، استیل، آلومینیوم و مس را در ضخامت‌های ۲/۰ میلی‌متر تا ۲۰ میلی‌متر و با دقت ±۰۱/۰ میلی‌متر دارا است.

میزان خطای انسانی این دستگاه‌ها بسیار کم است و تنها اشتباهی که ممکن است رخ دهد نقص دستگاه یا خطای ورودی داده است. به‌علاوه دستگاه لیزر از ماشین‌کاری دستی دقیق‌تر است و امکان تکرار روند برش وجود دارد. دستگاه سی ان سی می‌تواند از پس اشکال پیچیده سه‌بعدی هم برآید.

دستگاه سی ان سی پلاسما

استفاده از دستگاه سی ان سی پلاسما در فروشگاه‌های صنعتی همچون کارخانه‌های اتومبیل‌سازی، شرکت‌های ساختمان‌سازی و قفل‌سازی کاملا رواج دارد. به‌کارگیری دستگاه سی ان سی پلاسما بدون تماس با چیزی و تنها از پشت کامپیوتر قابل کنترل است و فرایند برش می‌تواند به‌صورت خودکار انجام پذیرد. برش پلاسما برای برش ورقه‌های متوسط تا ضخیم فولاد پرآلیاژ و آلومینیوم بسیار مناسب است.

دستگاه واترجت

از دستگاه واترجت بیش از صد سال برای استخراج معدن و ساخت تونل برای سنگ‌شویی سنگ و زمین استفاده می‌شده است. واترجت همانند لیزر قادر به برش فلزات و دیگر مواد است و برای برشکاری و شیارزنی غیرفلزات مثل چوب، اسفنج، چرم و… هم قابل استفاده است. واترجت دارای برشکاری سرد است و تولید حرارت نمی‌کند. این روش هیچ خطری برای فرد ایجاد نمی‌کند و صدای ناهنجاری تولید نمی‌شود. واترجت می‌تواند روی رشته‌های قوی فلزات، مواد صیقلی و… برش ایجاد کند. همچنین در تولید محصولات و طرح‌های پیچیده بسیار خوب عمل می‌کند.

برش پلاسما

پلاسما گازی است با دمای بسیار بالا و رسانای الکتریکی که دارای ذرات مثبت و منفی باردار و نیز تحریک‌شده و مولکول‌ها و اتم‌های خنثی است. برش پلاسما فرایندی است که در آن از طریق یک نازل یک قوس پلاسما منقبض می‌شود. از قوس انتقالی برای برش اجسام رسانای الکتریکی استفاده می‌شود. این متداول‌ترین شکل استفاده از پلاسما است. در حالت غیرانتقالی، قوس میان نازل و الکترود ایجاد می‌شود.

بهترین قیمت دستگاه لیزر سی ان سی

گروه صنعتی رادوکس از سال ۷۷ پای در این عرصه گذاشت و با بهره‌گیری از تخصص و تجربه کارشناسان به تولید دستگاه‌ لیزر پرداخت. این گروه صنعتی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت تولید و ارائه می‌کند. خرید مجدد بیش از ۵۰ درصد مشتریان به‌خوبی نشان از رضایت بالای آن‌ها دارد.

در کنار کیفیت خوب و بهترین قیمت دستگاه لیزر سی ان سی، این شرکت بیش از ۱۴ محصول سی ان سی مانند دستگاه برش لیزری پلاسمایی هواگازی، برش سرد و گرم و فرز و دریل تولید می‌کند. محصولات گروه رادوکس با گارانتی ۵ ساله و خدمات پس از فروش ۱۵ ساله عرضه می‌شود.

گروه صنعتی رادوکس با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در حوزه ساخت دستگاه‌های سی ان سی و اتوماسیون خطوط تولید، سهم ۸۰ درصدی دستگاه‌های برش سی ان سی را در ایران دارد. این ویژگی‌ها رادوکس را به انتخابی مطمئن برای مشتریان تبدیل می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.