کد مطلب: ۳۰۷۷۲۹

بسته‌ها حمایتی دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی شد

بسته‌ها حمایتی دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز در کمیسیون، موضوع پرداخت بسته‌های حمایتی از طرف دولت مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز کمیسیون به بررسی موضوع پرداخت بسته‌های حمایتی از طرف دولت پرداخت و بعد از سنجش توان دولت و وضعیت مردم این مساله که کدام یک از دهک‌های جامعه باید این بسته‌هارا دریافت کنند مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، جلیل مختار درباره بررسی نحوه توزیع سبد کالا در جلسه کمیسون اجتماعی مجلس گفت: امروز کمیسیون اجتماعی از آقای نوبخت و آقای بندپی سرپرست وزارت کار و آقای فتاح مدیر کمیته امداد امام خمینی‌(ره) برای بررسی موضوع بسته‌های حمایتی که قرار است پرداخت شود دعوت کرد، در این جلسه پس از سنجش توان دولت و وضعیت معیشتی مردم نحوه توزیع کالا و اینکه کدام دهک‌های جامعه دریافت کننده باشند بررسی شد.

وی افزود: البته آقای نوبخت به دلیل تقارن جلساتشان با کمیسیون‌های دیگر نتوانستند در این جلسه حضور داشته باشند که جلسه با شخص ایشان به سه‌شنبه بعد موکول شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره سفر این کمیسیون به آبادان بیان کرد: با توجه به اینکه بعضی از اعضا و معاون وزیر نفت حضور نداشتند این جلسه به دوشنبه آینده موکول شد.

مختار ادامه داد: موضوع اصلی ماموریت کمیسیون در خصوص بررسی اجرای ماده ۴۷ برنامه توسعه و بومی‌گرایی و حمایت از بومی‌های منطقه در فاز ۲ پالایشگاه آبادان است؛ همچنین مشکلات نیروهای قرارداد موقت نیز از موضوعات مطروحه برای بررسی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس افزود: محور دوم بررسی کمیسیون در خصوص منطقه آزاد است که به بررسی مشکلات زیرساخت‌های عرضه کالا با توجه به روادیدی که در آبادان انجام شده است می‌پردازد. همچنین یک سال پیش کمیسیون اجتماعی بحث واگذاری گیت‌های منطقه آزاد اروند را بررسی کرد و بعد با پیگیری‌های کمیسیون این کار انجام شد اما تاکنون تغییر و تحولات رسمی که باید در گمرک وجود داشته باشد اتفاق نیفتاده است و این مسئله را باید کمیسیون بررسی کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس درباره اینکه این کمیسیون طی ماموریت خود وضعیت جدید هورالعظیم را پیگیری خواهد کرد یا نه اظهار کرد: این مسئله در دستور کار جلسه قرار نگرفت و اگر آقای ساری (نماینده اهواز) این مسئله را مطرح می‌کردند مدت سفر را دو روز کرده و به اهواز و مناطقی که از این حیث مشکل دارند برای بررسی می‌رفتیم تا به مجلس هم گزارشی ارائه شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.