کد مطلب: ۲۱۶۶۹۰

بلیط هواپیما در نوروز ۹۷ گران نخواهد شد

بلیط هواپیما در نوروز 97 گران نخواهد شد

وحید منایی معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و همگام با سیاست‌های دولت مبنی بر جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، شرکت‌های هواپیمایی هیچ‌گونه افزایش نرخی در پروازهای داخلی نخواهند داشت.

وحید منایی معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و همگام با سیاست‌های دولت مبنی بر جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، شرکت‌های هواپیمایی هیچ گونه افزایش نرخی در پروازهای داخلی نخواهند داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، منایی اظهار داشت: با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و در پی پیگیری‌ها و تمهیدات صورت گرفته این سازمان و همکاری وزارت راه و شهرسازی، شرکت‌های هواپیمایی در ایام نوروز هیچگونه افزایش نرخی در پروازهای داخلی نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: مقرر شده کلیه شرکت‌های هواپیمایی به منظور رعایت حقوق مصرف‌کنندگان؛ نسبت به درج حداکثر نرخ مصوب بلیط در این ایام در مسیرهای مختلف بویژه مسیرهایی که متقاضی بیشتری دارند در سایت مربوط اقدام نمایند.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت متذکر شد؛ دفاتر هواپیمایی موظفند ضمن اعمال قیمت‌های مصوب، از هرگونه گرانفروشی خودداری نمایند.

منبع: تابناک

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.