کد مطلب: ۸۸۵

بهترین اینترنت پرسرعت را از کدام شرکت‌ها بگیریم؟

لیست برترین ISPها (شرکتهای ارائه کننده خدمات اینترنت) از نظر سنجش سرعت در اسفندماه اعلام شد. در سرعت 128 کیلوبیت شرکت عصر انتقال داده‌ها رتبه اول را کسب کرده و پس از آن شرکت‌های داده پردازی رسپینا و مخابرات خراسان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. همچنین شرکت‌های طراحان شبکه شریف، شبکه ارتباط شبدیز،

لیست برترین ISPها (شرکتهای ارائه کننده خدمات اینترنت) از نظر سنجش سرعت در اسفندماه اعلام شد.

در سرعت 128 کیلوبیت شرکت عصر انتقال داده‌ها رتبه اول را کسب کرده و پس از آن شرکت‌های داده پردازی رسپینا و مخابرات خراسان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

همچنین شرکت‌های طراحان شبکه شریف، شبکه ارتباط شبدیز، پارس آنلاین، انتقال داده‌های نداگستر صبا و آریاناگستر اسپادانا دیگر شرکت‌هایی هستند که به ترتیب رتبه‌های چهارم تا هشتم این بخش را به خود اختصاص داده‌اند.

**256 کیلوبیت

اما در زمینه اینترنت 256 کیلوبیتی شرکت شبکه گسترپیام آوران کویر به عنوان ارائه کننده پرسرعت‌ترین خدمات معرفی شده و پس از آن شرکت‌های مخابرات خراسان و قم به ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

گروه فن‌آوا نیز به عنوان چهارمین شرکت ارائه کننده اینترنت پرسرعت در این بخش شناخته شده و پس از آن پارس آنلاین، مخابرات اصفهان، مخابرات خراسان شمالی و خراسان رضوی و شرکت آسیا تک در رده‌های بعدی این جدول قرار گرفته‌اند.

**512 کیلوبیت

بنابر اعلام مرکز متما در ارتباط با اینترنت 512 کیلوبیتی نیز شرکت‌عصر انتقال داده‌ها به عنوان ارائه دهنده پرسرعت‌ترین خدمات شناخته شده و پس از آن شرکت‌های فن‌آوری پدیدار و مخابرات قم در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

شرکت‌های شبکه ارتباطات شبدیز، شبکه گستر پیام آوران کویر و پارس آنلاین نیز رتبه‌های چهارم تا ششم این بخش را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن‌ها مخابرات سمنان، مخابرات خراسان جنوبی و خراسان در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

**اینترنت یک مگابیتی

براساس بررسی‌های صورت گرفته در سرعت یک مگابیت نیز شرکت توسعه ارتباطات هما در صدر جدول قرار گرفته و پس از آن شرکت‌های مخابرات خراسان جنوبی و رسانه اصفهان نت رتبه دوم و سوم این بخش را از آن خود کرده‌اند.

شرکت افرا نت چهارمین شرکت ارائه دهنده اینترنت پر سرعت در این بخش معرفی شده و پس از آن شرکت‌های عصر انتقال داده‌ها، مخابرات خراسان رضوی، مخابرات چهارمحال و بختیاری و داده پردازی رسپینا در رده‌های بعدی جدول قرار گرفته‌اند.

**اینترنت 2 مگابیتی

در ارتباط با اینترنت دو مگابیتی هم شرکت سروش رسانه به عنوان شرکتی شناخته شده که پرسرعت‌ترین خدمات را ارائه می کند و پس از آن نیز شرکت بزرگ نت آریا رتبه دوم این بخش را به خود اختصاص داده و شرکت توسعه ارتباطات هما نیز در رده سوم این جدول قرار گرفته است.

همچنین شرکت‌های مخابرات یزد، عصر انتقال داده‌ها، پردازگستر ارتباطات برلیان و طراحان شبکه شریف دیگر شرکت‌هایی هستند که رتبه‌های بعدی شرکت‌های پر سرعت این بخش را به خود اختصاص داده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.