کد مطلب: ۶۶۱۶۳۷

بهترین برند فرش ماشینی (لیست کامل بهترین ها)

بهترین برند فرش ماشینی (لیست کامل بهترین ها)

یکی از ملزومات خانه فرش است. استفاده از فرش در خانه مزایای زیادی دارد. می‌توان این محصول را طوری انتخاب کرد که با ترکیب رنگ و سبک دکوراسیون داخل منزل متناسب باشد.

یکی از ملزومات خانه فرش است. استفاده از فرش در خانه مزایای زیادی دارد. می‌توان این محصول را طوری انتخاب کرد که با ترکیب رنگ و سبک دکوراسیون داخل منزل متناسب باشد. همچنین، گذاشتن پا روی فرش حس خوبی را منتقل می‌کند. علاوه بر منزل، در سالن های اجتماعات بزرگ و مجلل نیز از فرش استفاده می‌شود.

فرش‌هایی که در این محیط ها استفاده می شوند می‌بایست رنگ ثابتی داشته باشند. همچنین در برابر فشار وارد شده در اثر رفت و آمد مقاوم باشند. در نتیجه، هنگام انتخاب فرش باید بر اساس کاربری که دارد گزینش کرد. فرش های ماشینی امروز در تراکم‌های متفاوت تولید می شوند تا برای اهداف مختلف از آنها استفاده کرد.

فرش مدرن

با ظهور سبک‌های مختلف در طراحی و معماری داخلی منزل و محیط های کاری، تمامی وسایل خانه نیز دستخوش تغییر شده اند. یکی از این وسایل، فرش است. در گذشته فرش ها توسط دست بافته می‌شدند و طرح و نقش شلوغی داشتند. اغلب با رنگ های گرم مانند قرمز بافته می شدند. طرح های به کار رفته در فرش عمدتا نقش گل و بته جغه بودند. همچنین طرح هایی با الهام از مکان های تاریخی بافته می شدند. این طرح و نقش ها مناسب فضاهای سنتی و قدیمی هستند.

محیط هایی که بیشتر از وسایلی با رنگ های قرمز و طلایی و طرح های گل دار تشکیل می شدند، خانه های حیاط داری که حوض داشتند و تخته های چوبی برای استراحت در حیاط به چشم می خورد. امروزه تغیراتی که در چیدمان و طراحی منزل ایجاد شده است باعث شده تا سبک های قدیمی و کلاسیک به هیچ عنوان مناسب محیط نباشد.

فرش مدرن عمدتا از طرح های ساده و مینیمال تشکیل شده است. تعداد رنگ هایی که در بافت فرش های مدرن به کار می روند کم هستند و نقش آنها ساده و خلوت است. این نوع از فرش ها برای دکوراسیون های داخلی مدرن و نو مناسب هستند و در انواع مختلفی تولید می شوند. از جمله انواع فرش مدرن می توان به فرش فانتزی، گلیم فرش، پتینه، گل برجسته، وینتیج، گبه، چهل تکه، کودک و شگی اشاره کرد. تمامی این فرش ها از نظر بافت، طرح و تراکم باهم متفاوت هستند.

442

قیمت فرش مدرن

انواع فرش مدرن

یکی از انواع فرش مدرن، فرش شگی پرزبلند است. عبارت شگی به زبان لاتین و به معنی موی بلند است. فرش های شگی پرزهای بلندتری نسبت به سایر انواع فرش دارند. وزن این فرش ها به دلیل تراکم پایینی که دارند پایین است و جز فرش های سبک محسوب می شوند. همچنین، طول الیاف در فرش های شگی تقریبا سه برابر الیاف فرش های دیگر است.

فرش شگی حس خیلی نرم و لطیفی در هنگام تماس ایجاد می کند. طرح این نوع از فرش مدرن ساده است و از تعداد رنگ کمی استفاده می شود. الیاف به کار رفته در بافت فرش های شگی از جنس پروپیلن، آکریلیک و پلی استر و پشم هستند. انواعی که با پروپیلن بافت می شوند مناسب فضاهای خانگی و اداری هستند. الیاف پلی استر به کار رفته برای بافت فرش شگی هیت ست می شوند که باعث می شود در برابر نور خورشید، حرارت، ساییدگی و مواد شیمیایی مقاومت بالایی داشته باشد. همچنین پرزدهی و بوی نامطبوع ندارند.

یکی دیگر از انواع فرش مدرن، فرش وینتیج است. فرش وینتیج به کهنه نما نیز معروف است. این مدل از فرش ها بر خلاف نو بودن، ظاهر کهنه ای دارند. طرح وینتیج حالت قدیمی دارد و می توان برای دکوراسیون سنتی از آن استفاده کرد. در بافت این مدل از انواع مختلف رنگ ها استفاده می شود، اما محبوب ترین رنگ ها در طراحی وینتیج طوسی، مشکی، سبز و قرمز هستند.

الیاف به کار رفته در بافت این فرش مدرن آکریلیک و پلی استر هستند. نخ آکریلیک از نظر بافت و جنس بسیار شبیه به فرش های دستبافت است و کیفیت و دوام بیشتری نیز دارد. الیاف به کار رفته برای بافت فرش وینتیج قبل از استفاده تحت فرآیند هیت ست قرار می گیرند که باعث می شود مقاومت بالایی داشته باشند و پرز ندهند. شما می توانید برای خرید فرش وینتیج از طریق مجموعه قالیخانه اقدام کنید.

443

قیمت فرش وینتیج

فرش ساوین، تولیدکننده درجه یک فرش ماشینی ایران

شرکت فرش ساوین یکی از تولید کنندگان فرش با تجربه بیش از یک ربع قرن در ایران است که فرش های خود را در ۳۰ و ۶۰ رنگ تولید می کند و به پنج قاره در جهان صادر می کند. فرش ساوین از کادر مجرب و متخصص و همچنین تکنولوژی برتر و ماشین آلات روز دنیا بهره می برد تا بتواند محصولات خود را مطابق با سلایق مختلف تولید و روانه بازار کند.

فرش ساوین تلاش خود را کرده است تا منسوجات خود را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید کند. به همین دلیل تمام تولیدات ساوین نشان ملی استاندارد ایران، گواهی نامه های بین المللی مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 و استاندارد کیفی BELCORO آلمان دارند. علاوه بر موارد ذکر شده، ساوین موفق به کسب نشان ها و افتخارات گوناگون شده است که همه را مدیون مدیریت صحیح و پرسنل باتجربه خود است.

تولیدات ساوین تحت عنوان کلکسیون های مختلفی در بازار به فروش می رسند که می توان به پالیز، پارس، ویژن، ساوین مد، ماهور، گبه و گلستان، سیلور، پازیریک و … اشاره کرد. هرکدام از این کلکسیون ها قیمت و مشخصاتی دارند که باعث تمایز آنها از یکدیگر می شود. انواع مختلف فرش مدرن توسط فرش ساوین تولید شده و به فروش می رسند تا بتوانند زینت بخش منازل و سایر محیط های ایرانی باشند.

444

فرش ماشینی ساوین

قالیخانه، بزرگترین مرجع فروش آنلاین فرش مدرن

این مجموعه که مدت زیادی نیست فعالیت آنلاین خود را در زمینه فروش انواع فرش ماشینی، مدرن و دستبافت شروع کرده است، توانسته رشد بسیار زیادی داشته باشد و اعتماد جمع کثیری از هموطنان را به خود جلب کند. پلتفرم آنلاین قالیخانه با پشتوانه چندین ساله در زمینه فرش و گلیم تاسیس شده است. با تکیه بر دانشی که در پس تاسیس مجموعه قالیخانه بوده، تمام نیازها و سلایق مشتریان در نظر گرفته شده است. به طوریکه تامین و فروش محصولات به طور کامل مطابق ذائقه ایرانی است. طرح های موجود در قالیخانه مطابق سلیقه تمام افراد جامعه است. افراد می توانند برای تهیه فرش با هر سبک و سلیقه ای به این فروشگاه مراجعه کنند و محصول دلخواه خود را انتخاب کنند.

تمامی محصولات این مجموعه با ضمانت اصل بودن و سلامت فیزیکی به فروش می رسند. علاوه بر ایران، قالیخانه فرش های خود را برای هموطنان ساکن در اقصی نقاط جهان نیز ارسال می کند. همچنین اگر در زمینه خرید این محصولات با ابهامی مواجه شدید، می توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.