کد مطلب: ۳۶۱۴۰۶

بهترین تورهای مسافرتی برای تعطیلات نوروز ۹۸

بهترین تورهای مسافرتی برای تعطیلات نوروز ۹۸

هر سال عید به فکر انتخاب مقصدی مناسب برای سفر هستیم برای انتخاب درست و خوش گذشتن روز‌های نوروزی به مدل شهر مقصد باید دقت کنید.

هر سال عید به فکر انتخاب مقصدی مناسب برای سفر هستیم برای انتخاب درست و خوش گذشتن روز‌های نوروزی به مدل شهر مقصد دقت کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معمولا مقاصد ساحلی بیشتر طرفدار دارند و امکانات رفاهی متنوع‌تری برای خوش گذرانی دارند دراینجا ما سه مقصد خوش آب و هوا را برای سفر بهاری به شما معرفی می‌کنیم.

قایق سواری در دریای آندمان با تور تایلند

1 26

سفر با تور تایلند یکی از کامل‌ترین سفر‌هایی‌ است که می توانید برای سفر نوروزی انتخاب کنید. این کشور با جزیره‌های بکر و زیباییش مقصدی رویایی برای سفرهای رومانتیک عاشقانه نیز هست. وجود هتل‌های به نسبت ارزان و خدمات رفاهی خوب باعث شده بسیاری از زوج‌های جوان از سراسر دنیا برای گذراندن تعطیلاتی آرامش‌بخش راهی این کشور می‌شوند.

آژانس مقتدر سیر سال‌هاست که مجری سفر‌های تایلند است و برنامه‌ریزی‌های متنوعی را برای مقاصد جذاب این کشور برنامه‌ریزی کرده است.

این تور‌ها را از روی وب‌سایت آژانس بررسی کنید می‌توانید یکی از جزیره‌های پوکت یا پاتایا را انتخاب کنید و یا به تور ترکیبی بانکوک را هم ببینید و سپس چند روزی در هتل‌های زیبا و ساحلی این جزیره‌ها اقامت کنید.

هتل‌های این کشور بسیار مجهز هستند اگر با کودکان سفر می‌کنید در نظر داشته باشید؛ هتلی را انتخاب کنید که امکانات بازی و تفریحی برای کودکان نیز داشته باشد. البته در بانکوک هتل سه ستاره یا چهار ستاره هم کفایت می‌کند اما در جزیره‌ها حتما سعی کنید هتل‌های پنج یا چهار ستاره همراه با استخر‌ و سالن های ماساژ را رزرو کنید که تعطیلاتی فراموش نشدنی را تجربه می‌کنید. تمامی هتل‌ها برای مسافران آژانس صبحانه سرو می کنند و شما روزتان را پر‌انرژی با طعم لذیذ صبحانه و میوه‌های تایلندی شروع می‌کنید.

تایلند کشور ارزانی است و برای خدماتی که دریافت می‌کنید هزینه بسیار به صرفه پرداخت می‌کنید. از بانکوک گرفته تا جزیره‌های زیبای پوکت و سواحل زیبای پاتایا هر کجا را که برای سفر انتخاب کنید امکانات خوبی دارد البته اگر تا به حال بانکوک را ندیده اید چند روزی اقامت آنرا از دست ندهید این شهر پر‌هیاهو که به شهر شب‌های روشن نیز معروف است.

تایلند پر از غذاهای خیابانی ارزان است که با سس‌های عجیب و خوش مزه سرو می‌شوند تجربه این طعم‌های جدید را از دست ندهید.

پرواز‌های ماهان به مقصد تایلند برای تورهای مقتدر سیر در نظر گرفته شده که صورت مستقیم به مقصد می‌رسند. در تمامی مقاصد گردشگران پس از رسیدن به فرودگاه همراه ترانسفر‌های رایگان آژانس به هتل مورد نظر خود می‌رسند.

در عید امسال راهی این سرزمین زیبا شوید و با گشت‌های شهری آژانس مقتدر سیر همراه باشید با دفتر مقتدر سیر تماس بگیرید و همین الان تور تایلند نوروز 98 را رزرو کنید.

سفرنورورزی به سواحل دریای اژه با توربدروم

2 17

تور بدروم خاطراتی به یاد ماندنی از شهری زیبا در سواحلی دریای اژه برای شما می‌سازد. شهری دوست داشتنی با دیوار‌های سفید و آبی با کوچه پس‌کوچه‌های سنگ فرش قدیمی که در افق نمایی از دریای نیلگون اژه را می‌بینید.

در سفر به بدروم با فرهنگ مردم ترک در این منطقه بیشتر آشنا می‌شوید و در هتل‌های ساحلی که با استاندارد‌های بالا و کیفیت خوب ساخته شده‌اند اقامت می‌کنید.

به لیست هتل‌های بدروم برروی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر نگاهی کنید، پیشنهاد می‌کنیم هتل چهار و پنج ستاره خوب رزرو کنید معمولا در سفر‌های یک هفته‌ای بدروم اگر در فصل های خنک‌تر مثل بهار سفر می‌کنید بهتر است هتلی با استخر و اسپا رزرو کنید تا روزهایی پر از آرامش را در این سفر تجربه کنید و هر وقت مایل بودید در استخر‌های زیبای این هتل ها شنا کنید، تمام هتل‌ها صبحانه رایگان دارند اما وعده‌های دیگر غذا و نوشیدنی بسیار متفاوت است که می‌توانید با کارشناسان آژانس در این مورد مشورت و بسته به سلیقه و بودجه شخصی خود تور مناسب را انتخاب کنید.

در گوموشلوک بازار ساحلی جالبی وجود دارد در میان مردم بروید و از صنایع دستی آنها برای سوغاتی خرید کنید. در کافه‌های اینجا قهوه ترک و باقلوا نوش جان و دررستوان‌های سنتی آن کباب ترک بدروم را امتحان کنید.

پرواز‌های اطلس جت، قشم ایر و ایران ایر به مقصد بدروم پرواز دارند تمام تور‌های آژانس دارای ترنسفر‌های فرودگاهی هستند و با آسودگی خاطر به هتل می‌رسید، البته در روزهای اقامت با گشت شهری آژانس نیز به دیدن جاذبه‌های گردشگری این شهر نیز می‌رود.

سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارد و بسیار ساده در روزهای تعطیل نوروزی و حتی پس از آن در اردیبهشت ماه می‌توانید بار سفر ببندید و راهی شوید فقط نیاز است که با کارشناسان آژانس مقتدر سیرتماس بگیرید.

3 28

مناظرطبیعی وبکر بهاری باتورمارماریس

در تور مارماریس نوروز 98 هر چیزی که از یک سفر ساحلی در دل طبیعت تصور کنید فراهم است کوه‌هایی سر سبز که در دامنه‌های خود به دریا می‌رسند و هتل‌هایی که درهمین میان با استخرهای زیبای رو به دریا و جنگل از مهمانان عاشق طبیعت پذیرایی می‌کنند.

در سواحل ماسه‌ای قدم بزنید و در کنار دریای درخشان به تماشای منظره زیبای پیش رو بنشینید و در میان صخره‌های مرجانی آن غواصی و اگر عاشق هیجان هستید گلایدر سواری را امتحان کنید.

مارماریس حتی اماکن تاریخی ارزشمندی نیز دارد که فضای خوبی برای عکاسی پرتره با پس زمینه‌ای باستانی به شما می‌دهد.

انتخاب تور مارماریس در نوروز ۹۸ مخصوص طبیعت دوستانی‌ است که می‌خواهند در هتلی مجهز در شهری دنج اقامت کنند تور‌های مارماریس در آژانس مقتدر سیر معمولا با پرواز قشم ایر، آتا و ماهان برنامه‌ریزی می‌شوند. گردشگران به صورت مستقیم مارماریس می‌رسند و با ترنسفر‌های آژانس به هتل زیبای خود می‌رسید. معمولا این تورهای به مدت ۵ یا ۶ شب هستند و در هتل‌های به اصطلاح آل و یوآل که به منظور خدمات سرو غذا و نوشیدنی است اقامت می‌کنید.

همه‌ مسافران در این سفر دارای بیمه مسافرتی هستند و دیدنی‌های این شهر را با گشت شهری به همراه یک راهنمای فارسی زبان می‌بینید.

با خیالی راحت در برنامه‌ریزی نوروز امسال سفر به مارماریس را انتخاب کنید و به همراه دوستان و خانواده در اسن شهر زیبا و ساحلی ترکیه عید را جشن بگیرید فقط نیاز است که با کارشناسان مقتدر سیربرای رزرو تور مارماریس تماس بگیرید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.