کد مطلب: ۳۸۱۶۸۰

با کمتر از پانصد هزار تومان بهترین سفر را تجربه کنید

با کمتر از پانصد هزار تومان بهترین سفر را تجربه کنید

مشهد که بعنوان دومین کلانشهر ایران محسوب می شود سالانه میزبان 20 میلیون مسافر داخلی و یک میلیون گردشگر خارجی می باشد. هموطنان عزیزی که قصد دارند با کمرین هزینه به مشهد مقدس سفر کنند با ما همراه باشند.

مشهد

مشهد که بعنوان دومین کلانشهر ایران محسوب می شود سالانه میزبان 20 میلیون مسافر داخلی و یک میلیون گردشگر خارجی می باشد. هموطنان عزیزی که قصد دارند با کمرین هزینه به مشهد مقدس سفر کنند با ما همراه باشند. اگر تصمیم دارید که سفر ارزان به مشهد داشته باشید و تعدادتان کم می باشد پیشنهاد ما به شما تورهای مشهد است. یکی از مهم ترین موارد در سفر رفت و برگشت و همچنین اقامت آن می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است. سفر هوایی بهترین نوع مسافرت بوده که به همراه تور بسیار ارزان و به صرفه می باشد. با رزرو تور مشهد به راحتی بلیط رفت و برگشت مشخص و همچنین هتل محل اقامت رزرو می شود که نیز هزینه کمتری پرداخت می کنید، اما اگر تعدادتان زیاد است و میخواهید سفر ارزان به مشهد داشته باشید پیشنهاد ما به شما این بوده که سوئیت یا آپارتمان های مبل اجاره کنید. یکی دیگر از موارد نظر در سفر هزینه حمل و نقل درون شهری می باشد، در مشهد نگران هزینه جابه جایی نباشید زیرا بسیار مناسب هستند به طوری که از سه روش می توانید استفاده کنید که شامل: اتوبوس های تندرو و معمولی، تاکسی های دربست و خطی، قطار شهری (مترو) می باشد. اتوبوس ها کرایه ای به قیمت 500 تومان الی 1000 تومان بوده و به صورت بیست و چهار ساعت در حال خدمت رسانی هستند.

kish

کیش

به طور کلی جزیره ی کیش دارای آب و هوای گرم و خشک و تحت تاثیر باد های بیابانی است به همین دلیل تابستان های این جزیره گر و خشک و زمستان های کوتاه ، معتدل و خنکی دارد. کیش با داشتن آفتاب طلایی ، آسمان آبی ، دریای فیروزه ای ، ساحل نقره ای و آب و هوای تمیز و آرامش مطلق جزیره ی کیش را به مروارید دریای خلیج فارس تبدیل کرده است. آب و هوای کیش تحت تاثیر باد های شمال غربی و جنوبی می باشد.بارش باران در جزیره ی کیش بیش تر اوقات در فصل زمستان و به صورت رگباری و زود گذر رخ می دهد به همین خاطر جزیره به طور کلی خشک و بارش باران سالانه بسیار کم می باشد.رطوبت هوا در تابستان به بالا ترین درجه می رسد به طوری که رطوبت 100% دور از انتظار نباشد. قابل توجه گردشگران تور کیش ، بهترین زمان سفر به کیش آذر تا فروردین ماه می باشد به دلیل اینکه آب و هوای جزیره دلپذیر و خنک تر می شود.از ماه اردیبهشت تا مهر ماه آب و هوای جزیره به 30 درجه سانتی گراد می رسد با این حال با برگزاری جشنواره های تابستانی کیش و برنامه های سرگرم کننده بسیاری از مسافران تابستان را برای سفر با تور لحظه آخری کیش انتخاب می کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.