خبر مهم:

کد مطلب: ۵۲۶۹۶۹

بهترین پیشنهاد گل شاخه‌ای برای هدیه به عزیزانتان کدام است؟

بهترین پیشنهاد گل شاخه‌ای برای هدیه به عزیزانتان کدام است؟

انواع دسته گل و گل‌های شاخه‌ای تقریباً برای هر مناسبتی، از تولد و عروسی گرفته تا عیادت بیمار، هدیه مناسبی هستند. چه شما یک شاخه گل رز هدیه دهید چه یک دسته گل بزرگ، هردو به شخص مقابلتان یادآوری می‌کند که شما به فکر او بوده‌اید. 

برای خرید اینترنتی گل شاخه‌ای چه معیارهایی دارید؟ به نظر شما یک هدیه زیبا و کم هزینه و البته اثرگذار، می‌تواند فقط یک دسته گل شاخه‌ای باشد؟ با خرید باکس گل موافقید؟ اگر دسته گل به زیبایی و هنرمندی طراحی شده باشد، آیا انتخاب اصلی شما خواهد بود؟

گلدان طبیعی یا گل شاخه‌ای

همیشه پیدا کردن یک هدیه مناسب برای تبریک تولد، سالگرد ازدواج و یا مناسبت‌های مختلف کاری دشوار است و یا هزینه خرید کادو آنقدر بالاست که ممکن است طرف مقابلتان بری جبران این هدیه به دردسر بیفتد. پیشنهاد ما به شما مخاطب سخت‌پسند و خوش سلیقه، پیدا کردن شیک‌ترین و اقتصادی‌ترین هدیه است تا با دوری از هزینه‌های سنگین، عزیزانتان را شاد کنید.

امروزه انواع گلدان گل طبیعی به ویژه خرید باکس گل محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، زیرا علاوه بر زیبایی و ماندگاری فراوان، در هزینه خریدار هم صرفه‌جویی قابل توجهی خواهند داشت. این موضوع البته به نوع گل و نوع طراحی هم بستگی دارد اما گفته می‌شود که نسبت به گل‌های شاخه‌ای قیمت مناسب‌تری دارند. گاهی بسته به کسی که قرار است به او هدیه بدهید، یک گل شاخه‌ای می‌تواند بسیار ارزشمند، مفید و صد البته مقرون به صرفه باشد.

گیاهان زینتی مناسب هدیه تنوع بالایی دارند و در بین آنها گیاهانی هستند که قیمت آنها آنچنان بالاست که کمتر کسی سراغ آنها می‌رود. اما گیاهانی هم وجود دارند که در عین زیبایی قیمت‌های مناسبی دارند و شما به راحتی می‌توانید آنها را خریداری کنید و به عزیزانتان هدیه دهید.

IMG 20210407 134048

خرید دسته گل

انواع دسته گل و گل‌های شاخه‌ای تقریباً برای هر مناسبتی، از تولد و عروسی گرفته تا عیادت بیمار، هدیه مناسبی هستند. چه شما یک شاخه گل رز هدیه دهید چه یک دسته گل بزرگ، هردو به شخص مقابلتان یادآوری می‌کند که شما به فکر او بوده‌اید.

طبیعی است بهترین دسته گل‌ها برای هدیه دادن به خانم‌ها، گل‌هایی هستند که مورد علاقه شخص مقابل و دارای نماد و مفهوم خوبی باشند. چه بخواهید از یک گل فروشی آنلاین یک دسته گل شیک بخرید و یا از فروشگاه محل خود یک شاخه گل تهیه کنید، باید مدتی برای رنگ و نوع گل وقت بگذارید و سلیقه شخصی، دکوراتیو بودن آن و نمادی را در آن دخیل کنید. گل رز و میخک، گل‌های محبوبی هستند که به وفور در همه جا یافت می‌شوند و برای هر مناسبتی عالی هستند.

نحوه گرفتن شاخه گل!

اگر می‌خواهید شاخه گلی را به کسی هدیه دهید باید به نحوه گرفتن آن شاخه گل نیز توجه کافی را داشته باشید. در صورتی که شاخه گل را از زیر گلبرگ بگیرید، در واقع در حال القای حس صمیمیتی همراه با ترس از دست دادن و ناپایداری هستید؛ بنابراین اگر تصمیم دارید که عشق همیشگی خود را به فرد مورد نظرتان نشان دهید بهتر است که شاخه گل را از وسط بگیرید.

IMG 20210407 134113

هدیه به خود

گل‌فروشی‌ها و کلا هر جایی که در آن گل و گیاه باشد بسیار دل‌انگیز‌ است. گلدان‌های بزرگی که با انواع گل‌ها پر شده‌اند و عطر تازگی و زیبایی خود را در فضا پر می‌کنند. هدیه دادن گل به کسانی که دوستشان داریم بسیار لذت‌بخش است و یک دسته گل ساده از گل‌های شاخه‌ای با یک روبان رنگی جذاب، در یک موقعیت خاص و برای یک فرد خاص تاثیری جادویی دارد. البته هدیه گرفتن یک دسته گل یا باکس گل کوچک می‌تواند به روح انسان جلا دهد. اما با وجود این، باید یادمان باشد همیشه هم قرار نیست کسی به ما گل هدیه بدهد! گاهی لازم است خودمان برویم و از میان گل‌های شاخه‌ای دلربا، دسته‌ای از محبوب‌ترین آنها را برای خودمان جدا کنیم!

نگهداری از گل شاخه‌ای

یکی از مشکلات گل‌های شاخه‌ای، طول عمر کوتاه آن‌هاست. اما راهکارها و نکات زیادی وجود دارد که می‌توانید طول عمر آنها را افزایش دهید. به طور کلی بعضی از گل‌ها ماندگاری بیشتری نسبت به بعضی دیگر دارند. برای مثال گل‌هایی مانند گل رز، سوسن یا آفتابگردان بیشتر از سنبل، یاس، نرگس و لاله تازه خواهند ماند.

حذف برگ‌هایی که در گلدان زیر خط آب قرار می‌گیرند برای جلوگیری از رشد باکتری در آب بسیار مهم است. هر روز گل‌های شاخه‌ای خود را برای جدا کردن برگ‌ها و گلبرگ‌های پژمرده‌ آن بررسی کنید. برای قرار دادن گل‌های شاخه‌ای خود گلدانی تمیز انتخاب کنید و آن را با آبی که به دمای محیط رسیده پر کنید. اگر غذای گل به آب اضافه می‌کنید مطمئن شوید به خوبی در آب حل شده است.

ماندگارترین گل‌های‌ شاخه‌ای

با نگهداری درست گل‌ شاخه‌ای می‌توانید طول عمر آنها را بیشتر کنید و از زیبایی آنها لذت بیشتری ببرید. اما یکی از مهمترین گزینه‌های روی میز هم خرید گلی است که ماندگاری بیشتری دارد. خریدن گل‌هایی با ماندگاری بیشتر شاید گزینه‌ آسان‌تری باشد، مخصوصا برای افرادی که زمان کافی برای رسیدگی به گل‌ها ندارند اما عاشق گل‌های تازه و شاخه‌ای هستند.

گل مریم: گل مریم یکی از خوشبوترین گل‌هایی است که عطر آن فضای خانه را پر خواهد کرد. نگهداری از آن هم مانند سایر گل‌های شاخه‌‌ای است. برای نگهداری از گل شاخه‌ای مریم، گلدان تمیز خود را با آبی که به دمای محیط رسیده پر کنید و غذای گل هم در آن مخلوط کنید. جدا کردن شاخه و برگ‌های اضافی از آلوده شدن آب گلدان جلوگیری خواهد کرد، به‌علاوه اینکه مانع رسیدن آب به گل و شکوفایی شکوفه‌های آن می‌شود. گل شاخه‌ای مریم باید در اتاقی نسبتا خنک و دور از تابش مستقیم آفتاب و گرما نگهداری شود.

گل نرگس: گل نرگس از گل‌های زیبایی است که طرفداران زیادی دارد اما شاید دغدغه‌ اصلی نرگس‌دوستان نگهداری از آن‌ها باشد. نگهداری نرگس کمی دشوار است. برای نگهداری از گل شاخه‌ای نرگس و طول عمر بیشتر آن، بهتر است هنگامی که هنوز بسته هستند آنها را بخرید تا کمی پس از قرار دادن آنها در گلدان، شکوفه‌های نرگس باز شوند. گل نرگس شیره‌ای از خود ترشح می‌کند که می‌تواند برای گل‌های دیگر کشنده باشد. بنابراین بهتر است گل دیگری را در گلدان گل شاخه‌ای نرگس قرار ندهید. نرگس آب ولرم را ترجیح می‌دهد، به‌علاوه برای رشد و تغذیه بهتر آن غذای گل را فراموش نکنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.