کد مطلب: ۴۸۹۲۳۸

ترامپ:

به دادگاه عالی خواهم رفت

به دادگاه عالی خواهم رفت

رئیس جمهور آمریکا گفت: به شما بگویم ما انتخابات را بردیم. اجازه نمی‌دهم پس از ساعت 4 رایی را اضافه کنند، به دادگاه عالی خواهم رفت و اجازه نخواهم داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در بال شرقی کاخ سفید ایراد سخنرانی کرد و گفت: آماده هستیم جشن و پایکوبی کنیم در ایالت‌هایی که انتظار نداشتیم بردیم مثل فلوریدا، تقریبا غیرممکن است که دیگر بایدن به من برسد میشگان را هم برده‌ام و ویسکانیسن را هم برده‌ایم، دیگر نیازی به رای‌های دیگر نداریم.

او اظهار کرد: فرماندارهای ایالت‌ها در حال تبریک به من هستند آمارها را نگاه کنید می‌بینید همه چیز تمام است. بایدن دیگر امیدی ندارد و چون دیگر نمی‌تواند پیروز شود کار را می‌خواهد به دادگاه ببرد. واضح می‌گویم روشن و کامل؛ ما دیگر برده‌ایم. ما پیروز شدیم.

ترامپ ادامه داد: می‌خواهم از مردم آمریکا تشکر کنم به خاطر این که میلیون‌ها نفر به ما رأی دادند و متاسفانه بعضی از آدم‌ها دارند سعی می‌کنند حق ما را سلب کنند.

او افزود: در ایالاتی که انتظار نداشتیم مثل فلوریدا نه تنها بردیم بلکه با اختلاف زیاد بردیم. در ایالت بزرگ اوهایو و تگزاس برنده شدیم. ما در تگزاس ۷۰۰ هزار رأی بیشتر آوردیم. ما جورجیا را هم بردیم. از همه مهم‌تر ما در حال پیروزی در پنسیلوانیا با تعداد فوق العاده‌ای از آراء هستیم.

در همین حال ان بی سی نیوز در یک اقدام عجیب، صحبت‌های دونالد ترامپ را قطع کرد و به مخاطبان خود اعلام کرد که ایالت‌هایی که ترامپ می‌گوید برنده آن‌ها شده است، هنوز چیزی قطعی نیست و اطلاعاتی که او در حال ارائه است، غلط است.

ترامپ اظهار کرد: در برخی مناطق اعلام اعداد را متوقف کرده‌اند. این یک تقلب عمومی در آمریکاست. این باعث شرمندگی است. به شما بگویم ما انتخابات را بردیم. اجازه نمی‌دهم پس از ساعت 4 رایی را اضافه کنند. به دادگاه عالی خواهم رفت و اجازه نخواهم داد.

مایک پنس: ما در مسیر پیروزی قرار داریم

مایک پنس معاون رئیس جمهوری امریکا نیز در سخنانی کوتاهی گفت: از اینکه رای دهندگان آمریکایی برای چهار سال دیگر به دونالد ترامپ رای دادند تشکر می‌کنم.

او با بیان اینکه از تمامیت آرا انتخاباتی در آمریکا محافظت خواهد کرد، گفت : ما در مسیر پیروزی قرار داریم و بار دیگر آمریکا را سربلند خواهیم کرد.

منبع: خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.