کد مطلب: ۲۲۰۹۱۰

به هر خودرویی که نام امداد روي آن حک شده اعتماد نکنيد

به هر خودرویی که نام امداد روي آن حک شده اعتماد نکنيد

دبير انجمن صنفي شرکت‌هاي خدمات پس از فروش خودرو با اشاره به تخلفات شرکت‌هاي متفرقه امداد‌خودرو از مردم خواست به هر شرکت و خودرويي که نام امداد روي آن حک شده است اعتماد نکنند.

عباس غیاثی در نشست خبری با خبرنگان گفت: تمام خودروها 2 سال گارانتی دارند و اگر در این زمان بدست امدادگر غیر، سپرده شود علاوه بر تبعات آن از دوره ضمانت نیز خارج می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با اشاره به ترفندهای عجیب برخی امدادخودروهای غیرمجاز افزود: هیچ اجباری برای گرفتن کارت امداد‌خودرو وجود ندارد و بهانه‌های فریبنده همچون جریمه از سوی پلیس صحت ندارد.

عباس غیاثی با اشاره به تبلیغات غیر واقعی فردی با عنوان مسئول یک انجمن در این حوزه گفت: چطور می‌شود که یک نفر با یک کیف مدعی داشتن 600 دفتر و تعمیر و امداد 100 نوع خودرو است و متاسفانه با حضور در رسانه‌ها نسبت به فریب مردم اقدام می‌کند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در باره پیگیری حقوقی و قضایی این فرد افزود: تا بحال در رسانه‌ها نسبت به این فرد هشدار دادیم اما کوتاهی در خصوص پیگیری اقدام حقوقی مربوطه را قبول داریم.

دبیر انجمن خدمات پس از فروش بر ضرورت تماس مردم با شرکت‌های مجاز تاکید و تصریح کرد: شرکت‌های ایران خودرو با شماره 096440 و سایپا با شماره 096550 کانون جهانگردی با شماره 09629 و کانون رفاه ایرانیان با شماره 02164026 شرکت‌های مجاز تحت پوشش این انجمن است.

منبع: صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.