کد مطلب: ۳۰۰۶۸۲

به کمپین همه حاضریم بنیاد دانش بپیوندیم

به کمپین همه حاضریم بنیاد دانش بپیوندیم

بنیاد دانش با حمایت از فرزندان بااستعداد اما نیازمند و محروم از نعمت پدر، فردایی پُر امید را به ارمغان می‌آورد.

بنیاد دانش با حمایت از فرزندان بااستعداد اما نیازمند و محروم از نعمت پدر، فردایی پُر امید را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش تجارت‌نیوز، موسسه خیریه همیاران توسعه دانش تحت برند بنیاد دانش توسط جمعی از خیرین نیکوکار و اساتید دانشگاهی در زمینه حمایت و هدایت تحصیلی و همچنین توانمندسازی دانش‌آموزان یتیم بی‌بضاعت اما با استعداد در سال ۱۳۹۳ به ثبت رسید.

این بنیاد با اخذ مجوز رسمی از وزارت کشور به شماره ۲۹۲۵۰ بعنوان یک موسسه خیریه ملی در استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، خوزستان، هرمزگان و نوشهر فعالیت می‌نماید.

وجوه تمایز:

آنچه که بنیاد را در این راه متمایز می‌سازد، نهادینه کردن نگاه تخصصی به مقوله حمایت از کودکان محروم از نعمت پدر و بی‌بضاعت اما با استعداد بالا است.

نگاهی که می‌بایست مبری از هرگونه ترحم بوده و اعتماد به نفس و روحیه ارزشمند بودن را در دانش‌آموزان تحت پوشش خود تقویت کند. اين بنياد سعی مي‌نمايد با مديريت صحيح هزينه و تعامل با موسسات آموزشی و خدماتی و داوطلبان تخصصی با ارائه خدمات آموزشی و حمايتی و همچنين آموزش زبان و كامپيوتر و حرفه‌آموزی سعی دارد در زمينه توانمندسازی و موفقيت بورسيه‌های تحت پوشش نقش بسزايی را ايفا نمايد.

اين بنياد هر ساله قبل از سال تحصيلی اقدام به برگزاری كمپين‌های مختلف جهت جلب مشاركت‌های مردمی برای تامين لوازم‌التحرير و پوشاك برای بورسيه‌های تحت پوشش مي‌نمايد،

بنياد در سال ١٣٩٦ از طريق كمپين:

مهرآمد موفق به جمع‌آ‌وری لوازم‌التحرير و پوشاك گردید و امسال هم با برگزاری كمپين #همه_حاضريم جهت تامين بودجه لازم برای خريد لوازم‌التحرير و پوشاك ٤٥٠ بورسيه تحت پوشش كه عمدتا در مناطق محروم هستند می‌باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.