کد مطلب: ۵۱۸۱۶۱

حاشیه‌های امروز بورس ۱۱ اسفند ۹۹ / فولادی‌ها از شدت افت شاخص کل بورس کم کردند

حاشیه‌های امروز بورس ۱۱ اسفند ۹۹ / فولادی‌ها از شدت افت شاخص کل بورس کم کردند

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با افتی ۰٫۳۳ درصدی در سطح یک میلیون و ۱۸۱ هزار واحدی قرار گرفت. نمادهای فولادی امروز با معاملات مثبت خود از شدت افت شاخص کل کم کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی ۰٫۳۳ درصدی و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۱۸۱ هزار واحدی به کار خود پایان داد. بیشترین تاثیر منفی را در این افت سه نماف فملی، شستا و خودرو داشتند. این در حالی بود که افت شاخص کل هم‌وزن نیز ۰٫۲۳ درصد بود.

در معاملات امروز بازار سهام که در آن ارزش کل معاملات ۵٫۵ هزار میلیارد تومان بود، سه نماد فولاد، فخوز و اپال بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند اما نتوانستند مانع از افت شاخص شوند. امروز اوضاع بازار فرابورس بهتر بود و شاخص کل این بازار در نهایت ۵ واحد مثبت شد. آریا، زاگرس و شغدیر در این بازار بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.

همچنین سه گروه فلزات اساسی، فراورده نفتی و بانکها برترین گروه‌های صنعتی بودند و مجموع معاملات این سه گروه بیش از ۱٫۵ هزار میلیارد تومان بود. دو صندوق دولتی پالایشی و دارا یکم نیز پرمعامله‌ترین نمادهای بورسی بودند.

مهمترین اتفاقات امروز بورس را در این ویدئوی ببینید:

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهدی

    امروز صف بیشتر شاخص سازها رو جمع کردن ولی یه چیزی که مشهود بود این که ملت علاقه شدیدی دارن که باز برن صف فروش وتو منفی بفروشن همیشه حقوقی رو متهم میکنیم ولی حقیقی ها هم تو افت بازار نقش بزرگی دارن

  • سید

    س:هروقت خرید دولت با قیمتهای مناسب فعلی کامل بشه .بورس براحتی رشدوسودده میشود .آنروز هم نزدیک است .پس هیجانی تصمیم به فروش نگیرید حتی اگه پول دارید با این قیمتهای مناسب الان خرید کنیدوبزودی(همین روزها) سود ببرید.دولت هم که الان خرید می کند وصفهای فروش را جمع می کند سود خواهد کرد.

  • ناشناس

    انشاالله این تزریق پول وحمایت بازار تداوم داشته باشه تا حدودی ضرر سهام دارن جبران بشه. انشاالله

    • ناشناس

      تزریق را شروع بفرمایید الا برکت الله

  • ناشناس

    حاشیه امروز هم مثل چند روز پیش اینه که مردم متوهم میفروشن و میگن حقوقی داره میفروشه. مثل هر روز.

  • کریم کعبی.ن

    دوستان همضرر عزیز داداشا وآبجیای گلم همه مابه وعده ها وگفته های مسئولین اعتمادکردیم وباتشویق آنها اندک اندوخته مان را وارد بورس کردیم اما افسوس که نمیدانستیم دراین کارزار بازنده اصلی ما خواهیم بود.الآن هم که هیچکدام از آقایون پاسخگونیستندواصلا سوختن پول هایمانبرایشان مهم نیست!! پس بیایید ماهم متحدشویم وهیچ عرضه اولیه ای را نخریم.زیر قیمت عرضه اولیه تادلتون بخاد فراوان است:سیتا بپیوند امین …..خریدن ونخریدن عرضه اولیه ها توسط ما برای آنها خیلی مهمه ولی خریدن آن دردی از ضررهامون رادوا نمیکنه.پس نمیخریم تامجبور شوند یک فکری به حال بورس بکنندویا حداقل نذاریم از انداختن عرضه اولیه ها حال کنن وبه ریشمون بخندند.موفق باشید.من مدتی است هیچ عرضه اولیه ای نخریدم ونخاهم خرید

  • باران

    همه می دانند.
    حقوقی ها مانع بزرگ،جلوی رشد شاخص.
    تا سهمی میثت میشه آبشاری کد به کد یا الگوریتمی سفارش فروش می چینند.
    کسی هم تو این بازار جلودار این ها نیست.
    چون بورس رانتی و دستوری اداره می شود.

  • کاوه.ن.ص

    باسلام.دوستان عزیز همبورسی ماکه کلی توضرریم خریداین عرضه اولیه ها هم که چیزی از ضررامون کم نمیکنه تازه اگه بعدچندروز قفلش نکنن! ولی خریدعرضه اولیه توسط ما برای آقایون مسئولین خیلی مهمه اونا فقط میخان به هرترتیبی شده این سهامهارو به این مردم ساده ضررکرده قالب کنن دلشون هم به حال ماوشمانسوخته.لذاماهم هیچ عرضه اولیه ای نمیخریم مگه چقدمیخادسودکنه.بخدا اگه همه هم عهد شویم ونخریم مجبور هستند در بورس تجدیدنظر کنن.

  • حسین

    دولت کلید سال 92 را با ریزش بورس شروع کرد سال 99 هم بار یزش تموم می کنه

  • ناشناس

    درخواست ما حذف سفارشات صف فروش می باشد

  • ناشناس

    هشدار به حقوقی بی شرافت خگستر و خودرو !
    من 70% ملکی که فروخته بودم در سهام شما با نیرنگ و حقه بازی از دست دادم . تا خرداد دست از این بازی کثیف برداشتید و سهام به روال عادی برگشت که هیچ .
    در غیر اینصورت هر جایی باشید و هر کسی باشید پیدایتان می کنم و تاوان سختی خواهید داد .
    اگر چند تا از حقوقی کثیف بدرک بروند همه چی درست خواهد شد . می خواهید جدی بگیرید می خواهید به خیانت کثیف خودتان و بدبخت کردن سهامدار ادامه بدهید.