کد مطلب: ۵۱۱۲۴۵

حاشیه‌های امروز بورس ۱۲ بهمن ۹۹ / عرضه فولادی‌ها روند شاخص را نزولی کرد

حاشیه‌های امروز بورس ۱۲ بهمن ۹۹ / عرضه فولادی‌ها روند شاخص را نزولی کرد

در پایان معاملات امروز بورس، شاخص کل اگر چه با رشدی ۰٫۳ درصدی به کار خود پایان داد اما با قرار گرفتن شاخص در روند نزولی، سهامداران مجددا نسبت به افت بیشتر در روزهای آینده نگران شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی ۰٫۳ درصدی به کار خود پایان داد. این در حالی بود که با افزایش عرضه در اکثر نمادهای بازار میزان رشد شاخص از بیش از ۱۷ هزار واحد به تنها ۴ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز امروز در نهایت افتی ۰٫۱ درصدی را به ثبت رساند.

در جریان معاملات امروز بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار معامله انجام شد که ارزش این معاملات بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان بود. شستا، تاپیکو و شپنا نیز بیشترین تاثیر را در رشد امروز شاخص کل داشتند.

در معاملات امروز دو صندوق ETF دولتی دارا یکم و پالایشی یکم نیز بسیار پرتقاضا بودند و بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کردند.

همچنین در میان گروه‌های صنعتی نیز گروه فراورده‌های نفتی و خودرو بیش از سایر گروه‌ها متقاضی معامله داشتند.

مهمترین اتفاقات امروز بورس را در این ویدئوی تجارت‌نیوز ببینید:

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیر محمد

    من میگم کشتی زیاد بخرید ما رو بریزید دریا تا از دست شما راحت شویم
    فکر میکنید چند درصد مردم به شماها اعتماد دارند
    مطمن باشید (بدون تمارض) زیر ده درصد
    اون وقت میگید دنیا با ما مشکل داره فکر نمیکنید خودتان مشکل اصلی دارید

    • ناشناس

      ده درصد زیاد گفتی خیلی کمتر از اینهاست

    • صادق

      چرا ما اونا را پرت نکنیم دریا

    • حمید راستگو

      شما چه جور ادمهایی هستید. شاخص بالا می رود، غره می شوید و فخر می فروشید که تا پایان سال چنین و چنان خواهد شد. شاخص پایین میاد، شروع می کنید به ناله و نفرین. بخش سوم واقعا لایق شماست.

  • ناشناس

    جلسه دهنوی با فوﻻدی ها امرؤز!

  • ناشناس

    خدا خیرتون بده دیگه زمانه ای هست که پول نقد تحویل کسی بدی ، ما هر چند ۷۰ درصد باختیم باید دیگه تا دولت سرمایون همش نباختیم فرار کنیم.

    • ناشناس

      عزیزم طفلکی اگه برادرت یا دوستت بهت میگفت یک میلیون بهم قرض بده میگفتی ندارم ولی میلیونها بلاعوض به دولت کمک کردی

  • ناشناس

    تجارت نیوز جان مادرت این پیام رو پخش کن
    ملت عزیز ایران جان هر که می پرستید ، تا دولت جناب روحانی هست ، واسه اینکه سرمایه های زن و بچه هایمان به فنا داد . سرمایتان هر مقداری ازش مانده از بورس خارج کنید. و حتی ! حتی ! حتی ! اگه یک گاه هم پشت سرهم بورس سبز بود یک ریال به بورس نیارید.

    • ناشناس

      پیام دلسردی و ناامیدی پخش نکنید من بیش از ۶۰۰ میلیون تا الان ضرر کردم ولی ۱۰۰ میلیون وام گرفتم ماشینم را هم گذاشتم برای فروش سه شنبه و چهار شنبه میارمشون تو بورس که ضرر قبلیم جبران کنم

    • ناشناس

      درسته که دروغ استخون نداره که تو گلو گیر کنه ولی حد اقل به شعور بقیه احترام بذار ، 600 میلیون ضرر ، دوباره 100 میلیون وام بگیری و ماشینت رو هم بفروشی و بیاری تو بورس!

    • ناشناس

      ???

  • ناشناس

    ببین چکارکردن که باریزش یک نمادکل بورس میریزه

  • طاهری سرمور

    بادرود.بنده حدودسه ماه پیشگفتم فقط می خواهندملت رادرنمادهاگیربندازندآن موقع که صحبت ازسبدوسهامداری کردند.واکنون کلیه سهامهاراحقوقی درکمترین قیمت جمع کرده وومردم چون نقدینگی ندارندودراکثرسهام درضررهستندازاین شاخه به آن شاخه می پرندوهیچ ملاکی برای سهمی وجودنداردیاهمه مثبت می شوندیامنفی واگرسهمی هم ارزنده باشددررنج منفی نگه می دارندمیایمتری که اگربخواهندبفروشندهم آرزش آنچنانی باتوجه به قیمت وزمان نگه داری آن نداردوقبلا عرض کردم اگرواقعابه فکرسهامدارخردبودندچندین ماه پیش بابستی پولی به اندازه حداقا نصف پرتفوی هرحقیقی بابهره کم می دادندتاهم رونق بگیردوهم سهام رامتعادل وباعث جبران ضررحقیقی شودنه اینکه یک دکه داررابه مبارزه خریدوفروش بایک بازرگان وتاجرترلیاردی بفرستی امروزمااین طورشدیم بایک سرمایه اندک می خواهیم باافرادی که رانت اطلاعاتی وتامین سرمایه وپشتوانه دولتی دارنددریک میدان نابرابرمعامله کنیم ورقابت.باسپاس

  • ناشناس

    با سلام وعرض ادب
    50 تا 60 درصد سهام آرای خرد وکلان منتطر شاخص 900 هستند تا بعدآن وارد بشن لذا تا موقعی که شاخص به این عدد نرسه ورود نمی کنن چون عقیده دارن هنوز اصلاح کامل نشده ونمی خان صرر زیاد کنن وتا این اتفاق نیفته با دو روز متبت شدن یک عده نوسان میگیرن ویک عده ترس از ریزش دارن پس خودمان رو گول نزنیم بزاریم شاخص به این عدد برسه وتمام افراد با هم به این قطار سوار وزودتر به نتیجه برسیم واون موقع کسی جرات نوسان گیری رو هم نداره وهمه از ضرر در میایم به نظرم سهامداری که تو سقف خریده فعلا گیره فقط اونایی که ریسک کردن ویا سربه سر شدن اجازه حرکت رو نمی دن زمان رو نکشیم وتا آخر بهمن همه به سود می‌رسیم وباید شاخص بیاد پایین تا همه با اطمینان سوار بشن

    • ناشناس

      شما دست حقوقی ها رو از پشت بستی می خوای بگیم شاخص بیاد روی ۱۰۰ هزار که شما با خیال راحت سوار قطار بشین. قطار چیه ببخشید جت شخصی.
      یه ذره فکر کن ببین تا همین الان ملت چند درصد تو ضرر هستن بعد اینجوری نظر بده بزرگوار

  • صادق

    چرا ما اونا را پرت نکنیم دریا

  • حسین

    سهام شاخص ساز نخرید این هزار بار

    • ناشناس

      کاش همه فقط به تو گوش میکردن تو میشدی لیدر با نظریات شما بورس مثبت میشد همه سرمایه دار میشدن تو هم میشدی سردار ملی ولی هیشکش بهت گوش نمیده

  • ناشناس

    تجارت نیوز تنها فایده اش اینه که وقت میزاری یک پست رو ارسال میکنی بعد اونا هم سانسورش میکنن و تو این زمان نوشتن خودتو خالی میکنی و عصبانیتت کم میشه تنها فایده اش اینه بنظرم الان این رو هم حذف میکنه