کد مطلب: ۵۲۸۱۹۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حاشیه‌های امروز بورس / ادامه روند کاهش حجم و ارزش معاملات

حاشیه‌های امروز بورس / ادامه روند کاهش حجم و ارزش معاملات

بازار سهام در جریان معالات امروز (۲۲ فروردین) روند نزولی شاخص را ادامه داد و ارزش و حجم معاملات همچنان در سطح پایینی قرار دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در جریان معاملات یکشبنه (۲۲ فروردین) با افت شاخص همراه بود و روند نزولی بازار در یک هفته گذشته ادامه دارد.

ارزش معاملات در جریان معاملات امروز همچون روز گذشته، به دو هزار میلیارد تومان نرسید و همین مساله نشان از قفل بودن تعداد زیادی از نمادها در صف فروش است. شاخص بازار در جریان معاملات امروز با افت ۹ هزار و ۷۰۰ واحدی همراه بود و به کانال یک میلیون و ۲۳۰ هزار رسید. شاخص هم‌وزن هم در جریان معاملات امروز کاهش یافت.

8888

بیش‌ترین تاثیر منفی در شاخص را نمادهای فولاد، فملی و فارس داشتند. بیش‌ترین حجم عرضه در نمادهای خودرویی و برخی از نمادهای بانکی بود.

7777

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به نظر من مشکل از دامنه نوسان نیست بلکه اعتمادی هست که از بین رفته و تا این مشکل حل نشه . پولی وارد بورس نمیشه .که هیچ پول های موجود در بورس هم خارج میشه و این مشکل نیاز به ورود نقدینگی زیاد داره??

  • ناشناس

    دیگه خسته شدیم خدایی تنها امیدی که برامون مونده بود هم نقش بر اب شد یه جوون 30ساله رو بی پولی نمیکشه ولی نا امیدی قطعا از پا در میاره
    ان الله مع الصابرین…

  • مال باخته

    هرچه زودتر درب این زوال خانه گچ گرفته شود بهتراست.

    • ناشناس

      ?????????

  • ناشناس

    چرا بازار گردانها جمع نمیکنند صفها را …؟؟/ چون دولت نمیزاره..و فکر میکنه تورم مهار میکنه…تا انتخابات بورس محکوم به صعودهـ.داقل تا شاخص ۱۷۰۰. بررسیهای تحلیلگران شرکت کیان …سهمها بسیار ارزنده هستند.
    و توصیه به نه به فروش در این مقطع…ریسک کمتر در ماندن در سهمهااااا..دوستان راحت دولت میتونه کف صفهارو هر روز ولحصه جمع کند…

  • کاوه.ن.ص

    بورس حداقل ۶ماه وحداکثر تا۱سال دیگر همینه اصلا نیازی نیس پرتفویتان را هرروز ببینیدچون منفی درمنفی(البته اگه قصدخریددارید میتونید سربزنیدوباکمترین قیمت خریدکنیدبنظربنده حقیرنه خرید نه فروش فعلامنطقی نیس)

  • ناشناس

    اگر شما دستور بدین سبز بشه سبز میشه .، کی بازار رو به این روز انداخت ، محلقا خانم.

  • بورس=کلاه گشاد

    آقای دهنوی کجایی بیاجوابگوباش. توتلوزیون خیلی باغرورصحبت میکردی الان کجاقایم شدی؟؟؟

  • ناشناس

    مالباختگان بورس ریختن بیرون شعار میدند
    درود بر غیرتمندان ایران زمین

  • ناشناس

    این چه جور مدیرت کردن بازار سرمایه هستش که تا میخواد بسمت صعود بره سریع حقوقی بصورت آبشاری عرضه میکنه وبعدشم نقدینگی رو خارج میکنه وعین خیالشم نیست چه برسر سهامدارخرد وبازارسرمایه بیاد وهمچنان بی تفاوت عمل میکنه که سهامدار معترض بشه وبعداز تجمع در مقابل تالار بورس وبا وساطته رئیس جمهور و رئیس سازمان بورس بخواد با منت نصف قیمت که فروخته بخواد صفهارو جمعش کن وهمیشه همین پلن تکرار میشه ، علاج واقعه قبل از وقوع خیلی بهتره و پیشگیری بهتر از درمان هستش ، بنابراین شما که مشکل نقدینگی دارید اجازه فروش بصورت آبشاری رو واسه حقوقی محدود کنید که بازار به این وضعیت اسفناک دچار نشه
    ریزش پارسال رو گفتندبخاطراینکه قیمت سهام حباب بوده وقیمتها خیلی بالاتر از ارزش واقعی رفته بوده که اونم خودتون باعثش بودیدوباید اصلاح بشه ولی حالا که برخی از نمادها کمتر از قیمت عرض اولیه هستش چی دارید بگید

  • ناشناس

    امروز پرچم بورس فردا ؟!