کد مطلب: ۵۱۵۹۱۲

حاشیه‌های امروز بورس ۳ اسفند ۹۹ / ارزش معاملات بورس ۱۰ درصد روزهای اوج تابستان شد

حاشیه‌های امروز بورس ۳ اسفند ۹۹ / ارزش معاملات بورس ۱۰ درصد روزهای اوج تابستان شد

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با بیش از ۱۰ هزار واحد افت دومین روز هفته را نیز نزولی به پایان رسید، افت شاخص کل هم‌وزن نیز ۰٫۲۵ درصد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با افتی ۰٫۸۲ درصدی (۱۰ هزار واحدی) و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۲۲۲ هزار واحدی به کار خود خاتمه داد. افت امروز شاخص کل نیز ۰٫۲۵ درصد بود.

معاملات مروز بازار سهام در حالی به پایان رسید که ارزش معاملات بورس تنها ۲٫۵ هزار میلیارد تومان بود. این در حالی است که در اوایل تابستان و روزهای اوج بورس ارزش معاملات به مرز ۲۵ هزار میلیارد تومان نیز رسیده بود.

در معاملات امروز که با صف فروش تمام نمادهای شاخص‌ساز همراه بود، سه نماد فولاد، فملی و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. فشار عرضه در بازار به نحوی بود که تنها ۹ سهم از بیش از ۶۰۰ سهم بازار با صف خرید به کار خود خاتمه داند و بیش از ۸۵ درصد سهام بازار در محدوده منفی معامله شدند.

امروز همچنین سه گروه فلزات اساسی، سیمان و مواد شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند و همانند روز گذشته دو صندوق درآمد ثابت کمند و امین یکم بیش از سایر نمادهای بورس مشتری داشتند.

مهمترین اتفاقات امروز بورس را در این ویدئوی تجارت‌نیوز ببینید:

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لطفا دامنه نوسان به حالت قبل برگردونید تا اینجوری
    گره نخوره نقد شوندکی سهام راحت باش
    دوبار یه اعتماد کمی که بود باز باشه

  • ناشناس

    بورس حاشیه نداشت که
    همه وسط گود گیر کردیم

  • ناشناس

    آقایون وحقوقیهای زیر نظرشون کنار کشیدند حقوقی باانصاف هم زورش به اینهمه فروشنده در صف فروش نمیرسه و سهامدار هم حق داره جلو ضرر بیشتر خودشو بگیره
    اعتماد افرادی که خروج کردند کم شده و رفتن بازارهای دیگر به امید وخیال برگشت وجبران ضررهاشون
    فقط با تزریق حداقل قسمتی از نقدینگی خارج شده ازبورس توسط دولت و برگشت اعتماد و اطمینان مردم میتوان به تعادل ورشد بورس امید داشته باشیم البته درصورتیکه آقایون بخواهند وسیاستشون این باشه که بورس رشد کنه

    • ناشناس

      نیاز به مداخله دولت نیست فقط دامنه نوسان را بردارن تا همه جیز شفاف شود تا قیمت واقعی معلوم نشود وضعیت همین است

  • ناشناس

    اون روزی که برای دهنوی هورا می‌کشیدین باید فکر اینجاهاشو می‌کردین.

  • ناشناس

    این صف فروش‌هایی که من امروز دیدم، تا یک ماه همینطور صف فروش می‌مونه.

  • ناشناس

    بیت‌کوین امروز هم مثبت بود!

  • ناشناس

    سی درصد دیگه مونده تا صفر ،

  • ناشناس

    مثل اینکه حقوقی هاو بازارگردانها تصمیم گرفتن کل بازار به زمین بزنندوتنها راه مقابله بااونها دامنه نوسان بین صفر ومثبت شش قراربدن تا کف بازار از این پایین تر نره این به نفع همه ارکان بازاره

  • ناشناس

    همون روزی که خبر دامنهٔ نوسان متقارن رو اعلام کردن نقشه‌هاشون رو کشیده بودن: چند روز می‌خریم، مردم هم جوزده هستن و کمک می‌کنن، به محض اینکه بازار رنگ و بوی منفی گرفت، در حالی که مردم هنوز تو خوش‌خیالیِ رشد +6 قرار دارن می‌فروشیم بهشون. سودشون رو کردن و رفتن و مردم رو تو صف فروشی که مدت‌ها طول خواهد کشید گذاشتن. همش نقشه بود برای خالی کردن جیب مردم.

  • ناشناس

    اونایی که می‌گفتن دامنهٔ نوسان -۲ خوبه امروز حالشون چطوره؟ می‌دونم، خیلی‌هاتون هنوز به اندازهٔ کافی منفی نخوردین که متوجه بشین. البته مشکلی نیست، هنوز روزای اوله.