کد مطلب: ۵۵۵۳۳۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس امروز ۳۱ خرداد چگونه به پایان رسید؟

بورس امروز ۳۱ خرداد چگونه به پایان رسید؟

امروز بازار سرمایه ابتدا تحرکات منفی در شاخص کل و شاخص کل هم‌وزن داشت و عمده نمادهای شاخص‌ساز هم در صف فروش بودند اما به نیمه دوم معاملات که نزدیک شدیم روند بازار تغییر کرد و در نهایت هم شاخص کل با چهار هزار واحد منفی و ۰٫۴۲ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۱۶۸ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سرمایه ابتدا تحرکات منفی در شاخص کل و شاخص کل هم‌وزن داشت و عمده نمادهای شاخص‌ساز هم در صف فروش بودند اما به نیمه دوم معاملات که نزدیک شدیم روند بازار تغییر کرد و در نهایت هم شاخص کل با چهار هزار واحد منفی و ۰٫۴۲ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۱۶۸ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۰٫۳ درصد رشد و ۱۱۸ واحد مثبت در محدوده ۳۷۰ هزار واحد قرار گرفت.

حجم معاملات امروز به ۹ هزار میلیارد برگه سهم رسید و ارزش معاملات هم به شش هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به دیروز رشد قابل توجهی را داشت.

امروز نمادهای «شستا»، «وتجارت» و «رمپنا» از نمادهای مثبت و موثر در شاخص کل بودند. بیشترین تراکنش هم امروز برای «ولکار»، «شستا» و «غکورش» ثبت شد.

بیشترین حجم معاملات برای «خگستر» با ۸۳۱٫۸ میلیون سهم «خودرو» با ۷۶۰٫۴ میلیون سهم «خساپا» با ۶۲۱٫۷ میلیون سهم «وتجارت» با ۴۷۸٫۲ میلیون سهم و «خپارس» با ۳۰۳٫۶ میلیون سهم را داشتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز به بیش از به هزار و ۹۳۰ میلیارد رسید. حدود ۲۰۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت حقیقی به حقوقی در بازار امروز داشتیم و رشد بیش از سه درصد ۷۹ نماد و افت بیش از سه درصد ۱۷۳نماد اتفاق افتاد.

WhatsApp Image 2021 06 21 at 14.10.44

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تقاضا در بازار بورس کافی نیست اولا این تقاضا باید درست و اصولی رو سهام بنیادی باشه نه برا نوسانگیری و روی سهامی خاص همچنین بتدریج اضافه شه و نیز تغییرات اساسی رو قیمت ایجاد کنه وگرنه مفت خریه
    ضمنا با یه روز صعود ناچیز چیزی معلوم نمیشه

  • Bill

    بابا کی میخواین ضرر های پالایشیو جبران کنید!! هرروز داره منفی میخوره حسن تو با ماچه کردی کلیدت نابودمون کرد

  • ناشناس

    رئیس‌جمهور منتخب در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره بورس، گفت: ازجمله اقدامات ما این است که حتماً بورس را به عنوان قلّک دولت قرار نخواهیم داد و کسری بودجه دولت را از طریق بورس تأمین نخواهیم کرد.

  • ناشناس

    سهم دارویی دیران شده بلوکه دولت

  • ناشناس

    سازمان بورس ودولت بازار سرمایه راجاروکردندوحدو د50میلیون نفر با 80درصدضرررارها انشالله دولت منتخب مردمی حق مردم خواهد گرفت مثل پالایش یکم دولت این همه تبلیغ کرد ورئیس جمهوری مردم تشویق کرد الان پس10 حدود35درصدضرر حتما باید جوابگو باشد

  • ناشناس

    من واقعا تعجب میکنم از بعضی ها که میگند با آمدن آقای رییس جمهور جدید اِل میشه بِل میشه،یه سوال دارم همین آقای رییس جمهور(انتصابی) جدید حرفی از سهام عدالت زده که چند ماهه آزاد شده مثلا..؟سود سهام عدالت میدن به کسی که چند سهمشو فروخته کلا نمیدن؟در مورد این حرف زده؟در مورد اینکه اون زمان تو بورس داشتن مردم رو تو صف فروش نگه میداشتند چی؟حرفی زده؟

  • ناشناس

    الان هم بورس حقیقی نیست

  • ناشناس

    همین کار اشتباه است اگر بورس باید درست شود شاید بین ۶تا ۱سال زمان برمی دارد ،بازارهای بزرگ در این زمان با خطر بسیار زیادی مواجعه هستند وهیچ بازاری بدتراز رکود اقتصادی است