کد مطلب: ۵۰۹۱۸۶

حاشیه‌های امروز بورس ۴ بهمن ۹۹ / فولاد رکوردشکنی کرد، فارس افشای «الف» داد

حاشیه‌های امروز بورس ۴ بهمن ۹۹ / فولاد رکوردشکنی کرد، فارس افشای «الف» داد

در پایان معاملات امروز بازار سهام که با عبور شاخص کل از مرز یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی همراه بود، هر دو صندوق ETF دولتی با صف خرید به کار خود پایان دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با بیش از ۳ درصد رشد به سطح یک میلیون و ۲۲۲ هزار واحدی رسید. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی ۱٫۶۷ درصدی را تجربه کرد.

در معاملات امروز بازار سهام سه نماد پارسان، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند و نماد فارس نیز به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت الف در خصوص شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس متوقف شد.

امروز همچنین دو صندوق ETF دولتی دارا یکم و پالایشی یکم با صف خرید به کار خود پایان دادند. با وجود افزایش تقاضا در اکثر نمادهای بزرگ و شاحص‌ساز، فروشندگان این نمادها کمتر از روزهای قبل بودند.

نکته قابل توجه دیگر امروز میزان معاملات در گروه مواد غذایی بود که باعث شد این گروه امروز بعد از گروه شیمیایی و خودرو سومین گروه پرمعامله امروز باشند. معاملات منفی در اکثر نمادهای این گروه موجب شد تا بسیاری از معامله‌گران فرصت را برای خرید این نمادها غنیمت بشمرند.

مهمترین اتفاقات امروز بازار سهام را در این ویدئوی تجارت‌نیوز ببینید:

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بازار تا آخر بهمن مثبته.شاخص سازها صف خریده و فروشندگان سخت پشیمان خواهند شد دارایکم 40درصد زیر ناوش معامله میشه فردا بهترین فرصت خرید تو این قیمتها هستش حتی توی صف خرید 40درصد زیر ناوشه

  • مهتاب

    به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد, شرکت پتروشیمی مارون در دوره 9 ماهه منتهی به آذرماه سال جاری با رشد 49.9 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته درآمد 12832 میلیاردی داشته است.مارون در ادامه‌ی روند فروش مناسب ماه‌های گذشته در آذرماه به درآمد 2078 میلیارد تومانی رسیده است
    پتروشیمی مارون

  • بهروز زبل

    فقط به مثبت فکر کنید ، بدبختی تمام شد خدا را شکر

  • ناشناس

    ممنون از ویدیوی مفیدتون در مورد اتفاقات بورسی.تشکر

  • احمدی

    ساتم عدالت فروش میره؟

  • ناشناس

    خدا رو شکر…زندگی شیرین می شود

  • فرهاد

    فقط چند روز دیگه مثبت بمونه همه مجددا به سمت بازار بورس هجوم میارن

  • علی ادراکی

    در میان شاخص سازها تنها حقوقی شستا بود که شیطنت کرده و باز هم سهام را آبشاری عرضه کرد اگر اینطور سهام را به حقیقی ها بفروشند ممکن است باز هم در آینده نزدیک خریداران امروز با ده درصد سود خارج شده و بازار را خراب کنند بهتر است تا مدتی حقوقی ها در فروش سهام دست بسته باشند