کد مطلب: ۴۸۰۳۳۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار در کف حمایتی خود قرار دارد / آیا از بازار حمایت می‌شود؟

بازار در کف حمایتی خود قرار دارد / آیا از بازار حمایت می‌شود؟

با پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش از 3.0 درصد ریزش کرد، این ریزش تحت تاثر عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز بود و شاخص کل در حال نزول تا محدود حمایتی یک میلیون و 500 هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جو هیجانی بازار سرمایه دوباره باعث ایجاد صف‌های فروش میلیونی در نمادهای شاخص‌ساز شده است و شاخص کل بازار سهام تحت تاثیر معاملات این نمادها در رنج منفی دوباره 305 درصد ریزش کرد.

فردا می‌تواند روز سرنوشت‌ساز بازار سهام باشد زیرا اگر شاخص از محدود حمایتی یک میلیون و 500 هزار واحد ریزش کند، روند بازار سهام تغییر خواهد کرد.

گروه محصولات شیمیایی با ارزش معاملات 250 میلیارد تومان برترین صنعت امروز است. اکثر نمادهای پالایشی در کف قیمت روزانه خود با فشار عرضه سنگین همراه هستند.

همچنین در اواخر اتمام معاملات امروز بازار سهام در برخی نمادهای مانند نمادهای خودرویی حقوقی بازار از این نمادها حمایت کرد و از حجم صف فروش خودرو و خساپا کاهش داد.

برتر 7 مهر

شاخص هم‌وزن نیز حدود ۲ هزار واحد کاهش یافت که نشان از کلیت منفی بازار و به گفته کارشناسان بازار سرمایه، کاهش شاخص هم‌وزن نشانه خروج پول حقیقی از بازار سهام است.

بازار قفل در صف‌های فروش نشان از خروج سرمایه از بازار است، اما حمایت‌ها از بازار سهام به نحوی جوابگوی صف‌های فروش 12 هزار میلیارد تومانی نیست و باید منتظر منابع صندوق توسعه برای تزریق به بازار باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نمیدونم کسی امروز صحبت های مدیر کارگزاری فارابی را شنیده یا نه می گفت تمامی این ریزش‌های بورس دستوری هست مثلا در مورد بانک صادرات که دیروز مثبت باز شده بودازسازمان زنگ زدن به بازگردانش و گفتند که چرا مثبت باز کردی و به همین خاطر تمامی معاملات بانک صادرات را باطل کرده ونمادراتعلیق کردند و می گفت که همه این کارها دستوریه و میخوان پول مردم را جمع کنندو میگفت که در شاخص هم دستکاری می‌کنند الان شاخص روی ۱۲۰۰۰۰۰ هستش الکی مثلا شاخص و بالا نشون میدن بالاخره گفت که حداقل تا دی ماه هیچ سهمی را نفروشین.

  • ناشناس

    خدا لعنت کنه باعث و بانی این وضع رو همه بخاک سیاه نشستیم خدا از شما نگذره

  • آتش زیر خاکستر

    خودرو و خساپا جمع بشن کل صفهای خرید جمع میشه …
    بقیه حرفها بهانه است …

  • ناشناس

    کرونا جان 190 گرفت بورس ایران جان60 ملیون نفر را به لب رسوند

  • ناشناس

    اینا همه حرفه واقعیت اینه که دولت دیگه حساب مملکت از دستشون در رفته و دیگه نمیتونن که جمعش کنن مثل کنافی که صد تا سرنخ روشه و نمیدونه کدومو بگیره واسه همین مردم و بحال خودشون رها کردن تا هر روز بدبخت تر بشن

  • ناشناس

    دروغه اخبارشونم

  • ناشناس

    اگر میدونستم بهای رشد بازار سرمایه گرون شدن دلار هست هیچ موقع واردش نمی‌شدم، گرونی بیداد میکنه بعد ما منتظریم تا دلار از این هم گرونتر بشه تا شاید پول بر باد رفتمون برگرده، خیلی تاسف بار هست، خدا بداد اونایی که بچه های دانشجو تو خارج دارن برسه

  • ناشناس

    من شنیدم دستگاه پول ساز بانک مرکزی خراب شده دولت ب گدایی از ما گدایان افتاده دستگاه پول چاپ کنش درست شه بورسم درس میشه خیالتون راحت باشه یه ماه دیگه پولایی ک از ما گداهای بدبخت بیچاره گرفته تموم میشه مجبوره پول چاپ کنه

  • ناشناس

    واقعا متاسفم
    هر روز حال مردم بدتر میشه و یک ماهه هر روز به امید فردایی ناامیدتر

  • سروش

    نفروشید اقا توروخدا نفروشید حجم مبنا پر نشه اخه چرا تو منفی ۵ میفروشی اخه ماشینتم بیاد پایین میری میفروشی نزار قیمت پایانی بیاد پایین