کد مطلب: ۲۰۸۷۵۷

بیمارستان ۹ دی منظریه با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

بیمارستان ۹ دی منظریه با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

رئیس بیمارستان تخصصی ۹ دی منظریه گفت: پس از ۲۶ سال این بیمارستان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گرفت.

امروز پنج‌شنبه دکتر سهرابی در مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی ۹ دی منظریه واقع در شهرستان خمینی شهر با حضور وزیر بهداشت اظهار کرد: بیمارستان تخصصی ۹ دی منظریه دارای ۱۷۴ تخت خواب و در زمینی به مساحت ۵۴۱۹۶ مترمربع با زیربنای ۱۴۳۷۵ مترمربع در شمال شهرستان خمینی شهر و در منطقه منظریه واقع شده است.

به گزارش تجارت‌‎نیوز ، وی با بیان اینکه طراحی این پروژه مربوط به سال ۱۳۷۰ است و در آغاز کار ۹۶ تخت خواب در این خصوص تهیه شد، افزود: در سال ۷۳ طرح اولیه بیمارستان در دو طبقه و در سال ۸۸ با در نظر گرفتن نیازهای مردم خمینی شهر و همچنین مردم غرب استان اصفهان تصمیم به تقویت اسکلت بیمارستان و گسترش فضا و خدمات آن و ارتقاء ۱۷۴ تخت‌خوابی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: این بیمارستان دارای درمانگاه‌های عمومی و تخصصی شامل اورژانس، زایشگاه، تصویربرداری، آندوسکوپی و سایر خدمات دیگر می‌باشد.

رئیس بیمارستان با بیان اینکه بعد از ۲۶ سال این بیمارستان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گرفت، گفت: هزینه راه‌اندازی این بیمارستان بسیار زیاد بود و پرسنل بیمارستان همزمان سه کار برنامه‌ریزی، اجرا و خرید تجهیزات را انجام می‌دادند.

سهرابی ادامه داد: یکی دیگر از مزایای این بیمارستان، افتتاح هتلینگ بیمارستان است که علاوه بر مردم خمینی شهر، مردم اصفهان نیز می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.