خبر مهم:

کد مطلب: ۲۹۱۷۶۷

تابش: طرح ممنوعیت تحویل سکه مهلک است

تابش: طرح ممنوعیت تحویل سکه مهلک است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می‌گوید در شرایطی که در جنگ اقتصادی قرار داریم، طرح ممنوعیت تحویل سکه مهلک است.

محمدرضا تابش با اشاره به اعلام وصول طرح ممنوعیت تحویل سکه ، گفت: با این طرح مخالف هستیم چرا که عامل افزایش قیمت سکه می‌شود . عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به فرآیند بررسی طرح در مجلس، بیان داشت: طرح ممنوعیت تحویل سکه فعلا اعلام وصول شده و تا به قانون تبدیل شود زمان زیادی را می‌طلبد و به نظر می‌رسد که تصویب این طرح به عمر مجلس دهم نمی‌رسد .

به گزارش تجارت‌نیوز، نماینده مردم اردکان در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: طرح ممنوعیت تحویل سکه برای شرایط اقتصادی کنونی کشور مهلک است و نمایندگان نباید با چنین طرح‌هایی به گرانی سکه دست بزنند .

وی در این باره که مجلس دراین شرایط نباید دست به طرح‌هایی بزند که شرایط اقتصادی را بر هم می‌زند، بیان داشت: ارائه طرح حق هر نماینده است؛ اما به صرف ارائه طرح نباید تصور کرد که موضوع به قانون تبدیل شده است .

تابش عنوان کرد: باید طرح مذکور در کمیسیون تخصصی مورد بررسی قرار گیرد در صورت تصویب اعضای کمیسیون برای بررسی و تصویب نهایی به صحن می‌رود؛ بنابراین مشخص نیست که ممنوعیت تحویل سکه با موافقت نمایندگان روبرو شود .

عضو شورای پول و اعتبار تاکید کرد: طرح‌هایی از این دست، در وضعیت نابسامان و جنگ اقتصادی که در پیش داریم مهلک است .

منبع:خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.