کد مطلب: ۶۳۰۸۶۴

افزایش قیمت دلار چه تاثیری بر تبلیغات گذاشته است؟

افزایش قیمت دلار چه تاثیری بر تبلیغات گذاشته است؟

آیا افزایش قیمت دلار روی نرخ تبلیغات نیز اثرگذار است؟ در این مطلب قصد داریم در رابطه با اینکه افزایش قیمت دلار چه تاثیری روی تبلیغات گذاشته است صحبت کنیم.

افزایش قیمت دلار موضوعی است که اثرات بسیار زیادی بر اقتصاد، تجارت و بازار کار داخلی دارد. قیمت دلار در کشور ما تاثیر بسیار زیادی بر بازار کار و دیگر قیمت‌ها دارد، به گونه‌ای که با افزایش قیمت دلار حتی تولیدات داخل نیز افزایش قیمت دارند! هرچه از رونق بازار کار کاسته می‌شود مشاغل بیشتر به فکر تبلیغات و جذب مشتری هستند؛ اما آیا افزایش قیمت دلار روی نرخ تبلیغات نیز اثرگذار است؟ در این مطلب قصد داریم در رابطه با اینکه افزایش قیمت دلار چه تاثیری روی تبلیغات گذاشته است صحبت کنیم.

تاثیر قیمت ارز روی تبلیغات گوگلی

در دنیای امروزی تبلیغات گوگلی یکی از موثرترین راه‌ها برای معرفی مشاغل است. افزایش قیمت دلار در تبلیغات گوگلی نیز اثر گذاشته و قیمت‌ها با کمی افزایش روبرو شده‌اند. با توجه به اینکه امروزه گوشی‌ها نقش زیادی در زندگی مردم دارند معمولا همه مشاغل دارای اپلیکیشن هستند. معرفی یک اپلیکیشن و تمام بخش‌های مربوط به آن کار ساده‌ای نیست. هرچند شما می‌توانید اپلیکیشن خود را از روش‌های مختلفی مانند تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، تیزر و…. معرفی نمایید اما بیشترین بازدهی مربوط به تبلیغات سرچ ادز و دیسپلی ادز است. اما قبل از هرچیز بهتر است کمی با تبلیغات گوگلی از قبیل سرچ ادز و دیسپلی ادز آشنا شوید.

سرچ ادز (Search Ads) چیست؟

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها به صورت دسته‌بندی شده در پلی استورها وجود دارند. بیشترین آمار نصب اپلیکیشن‌ها نیز مربوط به سرچ و نصب از پلی استورها است. اما چگونه در پلی استورها به کاربران معرفی شویم؟ چگونه اپلیکیشن ما در نتایج جست وجوی کاربران نمایش داده شود؟ بله این دقیقا همان موضوعی است که سبب معرفی اپلیکیشن شما می‌شود. اگر کاربر در نتایج جست و جوی خود، نام اپلیکیشن شما را ببیند علاقه‌مند به شناخت و نصب آن می‌شود و این همان سرچ ادز (Search Ads) است.

پلی استورها به ازای دریافت مبلغی از صاحبان اپلیکیشن، سرچ ادز را برای آن‌ها انجام می‌دهند. اگر بخواهیم تخصصی‌‌تر بیان کنیم، باید گفت شما چند کلمه کلیدی مرتبط با حوزه اپلیکیشن خود را انتخاب و به پلی استور معرفی می‌کنید. زمانی که کاربران این کلمات را در پلی استور جست وجو کنند، اپلیکیشن شما به عنوان اولین نتیجه برای کاربر نمایش داده می‌شود.

دیسپلی ادز (Display Ads) چیست؟

اگر می‌خواهید در گوگل تبلیغ داشته باشید و سایت یا اپلیکیشن خود را معرفی نمایید، انتخاب هوشمندانه است. شبکه Display حدود ۹۰ درصد از کاربران اینترنت را تحت پوشش قرار می‌دهد پس تعداد افرادی که تبلیغ شما را می‌بینند بسیار زیاد است. دیسپلی ادز یک فرصت خوب برای کسب و کارهای کوچک است تا بتوانند در فضای مجازی خود را معرفی کنند. انواع تبلیغات متنی، تصویری و حتی ویدئویی را می‌توانید در گوگل ادز داشته باشید. تبلیغات دیسپلی ادز را باید به متخصص آن بسپارید. آژانس تبلیغات ایران نوین با ارائه توضیحات تکمیلی و مشاوره رایگان شما را با دنیای جدیدی از تبلیغات آشنا خواهد کرد.

تاثیر افزایش قیمت دلار بر خرید تجهیزات

افزایش قیمت دلار در همه حوزه‌ها تاثیر بسیار زیادی دارد. یکی از موارد مهم در شروع و انجام هر کاری خرید تجهیزات است. نوسانات قیمت ارز برای خرید تجهیزات یک معضل بسیار بزرگ است. فرض کنید قصد چاپ تبلیغات بنری را دارید که یکی از ساده‌ترین نوع تبلیغات است. افزایش قیمت جوهر، بنر، تجهیزات چاپ و… سبب می‌شود قیمت تمام شده یک تبلیغ بنری برای شرکت تبلیغاتی افزایش یابد. در این بین ایران نوین با هدف فراهم آوردن امکان تبلیغ برای تمام مشاغل به خصوص شرکت‌های نوپا افزایش قیمت زیادی را روی پکیج‌های تبلیغاتی اعمال نکرده است.

علاقه نیروی انسانی برای کار با خارج از کشور یا مهاجرت

5 14 مهاجرت

احتمالا شما نیز افرادی بسیاری را می‌بینید که از مهاجرت صحبت می‌کنند. این موضوع به خصوص در میان جوانان بیشتر دیده می‌شود. افزایش قیمت دلار و گرانی در داخل کشور سبب فشارهای اقتصادی می‌شود. برخی از افراد برای کار به خارج از کشور می‌روند و قصد اقامت دائم را ندارند. اغلب تفکر آن‌ها این است که با کسب درآمد دلاری در ایران زندگی راحت‌تری برای خانواده فراهم خواهند کرد. افرادی نیز قصد اقامت دائم دارند و برای اخذ اقامت سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کنند. واقعیت این است که قیمت دلار تاثیر بسیار زیادی در اقتصاد و زندگی افراد دارد، طوری که گاهی شرایط آنقدر سخت می‌شود که افراد حاضرند از تمام دلبستگی‌های خود اعم از خانواده، کشور، دوستان و… گذشته و به کشور دیگری مهاجرت کنند. به این ترتیب حفظ نیروی انسانی ماهر برای شرکت‌ها دشوار شده است. آژانس تبلیغاتی ایران نوین با داشتن نیروهای متخصص و زبده و حفظ آن‌ها بهترین خدمات را برای تبلیغات و بازاریابی شما فراهم می‌کند.

تمایل آژانس ‌های تبلیغاتی برای همکاری با خارج از کشور نسبت به برندهای داخلی

با افزایش قیمت دلار در داخل کشور اگر بتوانید درآمد دلاری داشته باشید موفقیت شما تضمین شده است. کسب درآمد به قیمت دلار زندگی شما را تغییر خواهد داد. از این رو همه مشاغل علاقه‌مند به همکاری با شرکت‌های خارج از کشور می‌شوند زیرا حق الزحمه دریافتی از مشتریان خارجی دلار است. باید گفت مشتریان خارجی نیز در چنین مواقعی از افزایش دلار سود خواهند برد، زیرا معمولا حق الزحمه‌ای که ایرانیان از آنها دریافت می‌کنند به ارزش دلار بسیار کم است. آژانس‌های تبلیغاتی نیز مانند همه مشاغل علاقه‌مند به ارز آوری و همکاری با شرکت‌های خارجی هستند.

در نهایت افزایش قیمت دلار تاثیر مستقیم و بسیاری در اقتصاد داخلی و وضعیت زندگی مردم دارد. با افزایش قیمت دلار بسیاری از افراد فقیرتر از گذشته و بسیاری نیز ثروتمندتر از گذشته می‌شوند! بالا رفتن نرخ دلار سبب می‌شود که آژانس‌های تبلیغاتی و بسیاری از مشاغل دیگر علاقه‌مند به همکاری با برندهای خارجی باشند. آژانس تبلیغاتی ایران نوین با پکیج‌های مختلف تبلیغات و قیمت‌های مناسب با برندهای داخلی و خارجی همکاری داشته و یکی از متخصصان با سابقه در حوزه تبلیغات محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای استفاده از این خدمات به سایت کانون ایران نوین مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.