کد مطلب: ۹۰۹

تاثیر امواج بر سلامت از زبان وزیر ارتباطات

تاثیر امواج بر سلامت از زبان وزیر ارتباطاتوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با گرامیداشت روز جهانی سلامت، به توضیحاتی درباره تاثیر امواج بر روی سلامت مردم پرداخت. محمود واعظی درباره امواج مخابراتی مانند امواج BTS ها گفت: طبق دیدگاه صاحبنظران در این رابطه تاکنون هیچ موردی مبنی بر زیان بار بودن این امواج گزارش نشده

تاثیر امواج بر سلامت از زبان وزیر ارتباطاتوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با گرامیداشت روز جهانی سلامت، به توضیحاتی درباره تاثیر امواج بر روی سلامت مردم پرداخت.

محمود واعظی درباره امواج مخابراتی مانند امواج BTS ها گفت: طبق دیدگاه صاحبنظران در این رابطه تاکنون هیچ موردی مبنی بر زیان بار بودن این امواج گزارش نشده است. البته امواج دستگاه تلفن همراه به نوع گوشی تلفن همراه هم بستگی دارد، گوشی هایی که از طریق قانونی وارد کشور می‌شوند، توسط سازمان تنظیم مقررات مورد نظارت قرار می گیرند و مردم عزیز می توانند با مراجعه به سایت www.cra.ir (سایت سازمان تنظیم مقررات) با این گوشی های استاندارد آشنا شوند. البته برای مکالمه طولانی با همین گوشی‌های استاندارد هم توصیه می شود از رابط سیم دار (هندزفری) استفاده شود.

وزیر ارتباطات درباره سایر امواج و تشعشات الکترومغناطیسی هم اظهار داشت: خوشبختانه کمیته‌ای از چند ماه گذشته به مسئولیت این وزارتخانه با اعضایی از سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت و درمان تشکیل شد تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

امیدوارم در آینده با اعضای کمیته به یک جمع بندی مشترک رسیده و به اطلاع مردم عزیزمان برسانیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.