کد مطلب: ۱۱۷۰۳۳

تاخیر ۸ ماهه بهسازی باند ۲۹ راست فرودگاه مهرآباد

تاخیر 8 ماهه بهسازی باند ۲۹ راست فرودگاه مهرآباد

در حالی قرار بود بهسازی باند ۲۹ راست فرودگاه مهرآباد ۱۰ ماهه به بهره‌برداری برسد که مدیرکل این فرودگاه وعده بهره‌برداری آنرا در دیماه داده که حاکی از تاخیر ۸ ماهه در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه است. اوایل تیرماه سال گذشته اقتصاد کلان و بودجه رحمت‌الله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در حاشیه آغاز

در حالی قرار بود بهسازی باند ۲۹ راست فرودگاه مهرآباد ۱۰ ماهه به بهره‌برداری برسد که مدیرکل این فرودگاه وعده بهره‌برداری آنرا در دیماه داده که حاکی از تاخیر ۸ ماهه در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه است.

اوایل تیرماه سال گذشته اقتصاد کلان و بودجه رحمت‌الله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در حاشیه آغاز عملیات بهسازی و روسازی باند 29 راست فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفته بود: این عملیات از این جهت مهم است که برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی بازسازی عوامل پروازی فرودگاه مهرآباد در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که بازسازی عوامل پروازی فرودگاه مهرآباد در 4 مرحله انجام می‌شود، تصریح کرد: در مرحله اول بازسازی باند 29 راست فرودگاه با اعتبار حدود 100 میلیارد تومانی انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که این پروژه طی 10 ماه به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز امیدواری کرد با تلاش پیمانکار بهسازی باند 29 راست فرودگاه مهرآباد تا نوروز سال 95 به بهره‌برداری برسد.

بر اساس زمان اعلام شده از سوی عالی‌ترین مقام شرکت فرودگاه‌های کشور، عملیات بهسازی و روسازی باند 29 راست فرودگاه مهرآباد باید اردیبهشت امسال به بهره‌برداری می‌رسید، این در حالی است که مدیرکل فرودگاه مهرآباد امروز وعده دیماه را برای این‌ کار داده، یعنی 8 ماه تاخیر.

به گزارش تسنیم، علی رستمی در این‌باره گفته است: « پیمانکار بهسازی باند 29 راست فرودگاه مهرآباد قول داده است تا دی‌ماه امسال این باند را در اختیار فرودگاه قرار دهد.

وی با بیان این‌که قبل از به پایان رسیدن سال 95 تمام بخش‌های باند 29 راست فرودگاه به جز سیستم روشنایی آن افتتاح می‌شود، افزود: این باند با سیستم روشنایی موقت عملیاتی می‌شود و در سال آینده سیستم روشنایی اصلی آن نصب و راه‌اندازی خواهد شد. این پروژه تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته تنها بخشی‌هایی از دو تاکسی‌وی و استریپ‌های آن باقی مانده و امیدواریم امسال به بهره برداری برسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.