کد مطلب: ۸۱۲۰۰۰

ارز باقیمانده از واردات برنج سال ١٤٠١ تامین می‌شود

ارز باقیمانده از واردات برنج سال ١٤٠١ تامین می‌شود

 دبیر انجمن واردکنندگان برنج ایران از همکاری نزدیک این انجمن با وزارت جهاد کشاورزی به منظور حل مشکل تخصیص ارز واردکنندگان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دبیر انجمن واردکنندگان برنج اعلام کرد ارز باقیمانده از واردات برنج سال ١٤٠١ تامین می شود.

مجتبی شیرقاضی در خصوص آخرین تحولات حوزه واردات برنج و مشکل تخصیص ارز از سال گذشته تاکنون گفت: خوشبختانه اخیرا همکاری و تعامل بسیار خوبی بین مسئولین محترم وزارت جهاد کشاورزی و انجمن برنج ایجاد شده و امید داریم به زودی مشکل تامین ارز کلیه واردکنندگان در این حوزه رفع شود.

دبیر انجمن واردکنندگان برنج اضافه کرد: اولویت اختصاص ارز در موضوع واردات برنج با شرکت هایی است که در سال ١٤٠١ با ترخیص درصدی، کالای خود را وارد بازار کردند تا مانع از بروز هرگونه مشکل در توزیع یا بحران کمبود برنج شوند.
شیرقاضی همچنین گفت:ارز مورد نیاز باقیمانده برنج وارد شده در سال ١٤٠١ پیش بینی شده و با همکاری مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و پیگیری انجمن برنج بر اساس تاریخ کوتاژ، اختصاص ارز صورت می پذیرد.

شیرقاضی در پایان گفت: پیگیری موضوع از سال گذشته در دستور کار مسئولین انجمن قرار گرفته، بخشی از ارز مورد نیاز تامین شده و امیدواریم با ادامه این روند نگرانی وارد کنندگان در این حوزه رفع شود که طبیعتا این مسئله موجب کنترل مطلوب و حفظ آرامش بازار خواهد شد. همچنین بعد از اختصاص ارز باقیمانده از برنج وارداتی سال ١٤٠١ بر اساس قول مساعد مسئولین مربوطه ارز مرتبط با واردات برنج در سال ١٤٠٢ نیز تامین خواهد شد.

منبع: اقتصادغذا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.