کد مطلب: ۲۹۶۸۰۰

تامین سیمان ارزان‌قیمت برای مناطق زلزله‌زده

تامین سیمان ارزان‌قیمت برای مناطق زلزله‌زده

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی کرمانشاه گفت: از لحاظ آهن‌آلات و سیمان مشکلی در این مناطق وجود ندارد.

خواجه‌ای رئیس ستاد هماهنگی بازسازی کرمانشاه، با بیان اینکه هم اکنون هیچ مشکلی در تامین آهن‌آلات و مصالح ساختمانی برای بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه وجود ندارد، گفت: خوشبختانه بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان با برنامه‌ریزی دقیقی که انجام دادند، توانستند آهن‌آلات ارزان قیمتی جهت بازسازی تامین کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی ادامه داد: افزایش قیمت آهن‌آلات و فولاد اثر بسیار کمی بر روند بازسازی گذاشته و خوشبختانه با تأمین مقطوع مصالح ساختمانی قیمت تمام شده بازسازی واحدها افزایش نیافته است.

خواجه‌ای از رایزنی بنیاد مسکن با تولیدکنندگان آهن‌آلات و فولاد خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم با تأمین به موقع آهن‌آلات و فولاد در موقع مقرر بازسازی واحدهای مسکونی را به اتمام برسانیم.

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه بنیاد مستضعفان سیمان ارزان قیمت و رایگانی را برای بازسازی واحدها در اختیار بنیاد مسکن قرار داد که این خود نقش موثری در پیشرفت و سرعت کار بازسازی داشت.

وی تأکید کرد: هم اکنون تمامی آهن‌آلات، تیرچه و سیمان به قیمت سال گذشته در اختیار ما قرار داده می‌شود که امیدواریم همین روند تا پایان بازسازی‌ها ادامه داشته باشد.

خواجه‌ای از همکاری بانکها جهت ارائه تسهیلات بازسازی خبر داد و افزود: بانک‌ها در ارائه تسهیلات بازسازی و تعمیرات با مردم هماهنگ هستند به طوری که تا به امروز تمامی تسهیلات تعمیرات در اختیار متقاضیان قرار داده شده است.

وی در پایان گفت: بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه در گرو همکاری تمام مردم کرمانشاه است زیرا که اگر مردم در بازسازی پا به پای بنیاد مسکن و یا ستاد بازسازی‌ها فعالیت نکنند، نمی‌توانیم تا سال آینده این بازسازی را به اتمام برسانیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.