کد مطلب: ۵۶۳۸۰۰

تامین گرمایش و سرمایش در فضاهای باز

تامین گرمایش و سرمایش در فضاهای باز

امروزه تامین آسایش دمایی در فضاهای باز در فصول سرد و گرم سال، یکی از نیازمندی‌های مهم بوده که با تجهیز این فضاها با دستگاه‌های گرمایش تابشی گرماتاب و دستگاه مه پاش، می‌توان این فضاهای ارزشمند را در زمستان و تابستان قابل استفاده نمود.

امروزه تامین آسایش دمایی در فضاهای باز از قبیل تراس، آلاچیق، روف گاردن، رستوران در فصول سرد و گرم سال، یکی از نیازمندی‌های مهم بوده که با تجهیز این فضاها با دستگاه‌های گرمایش تابشی گرماتاب و دستگاه مه پاش، می‌توان این فضاهای ارزشمند را در زمستان و تابستان قابل استفاده نمود.

دستگاه‌های گرمایش تابشی گرماتاب

دستگاه‌های گرماتاب همانند خورشید، گرما را به صورت امواج تابشی به سطح بدن افراد و اجسام منتقل نموده و آسایش دمایی را در زمستان ایجاد می‌نماید. گرماتاب با استفاده از گرمای حاصل از احتراق و انتقال آن به سطح لوله‌هایی با ضریب تابش بالا، امواج تابشی مادون قرمز را به سطح بدن افراد منتقل کرده و آن را گرم می‌نماید. معمولاً در تامین گرمایش فضای باز، دستگاه گرماتاب یا هیتر تابشی در ارتفاع پایین‌تری نسبت به فضاهای بسته نصب می‌گردد. دستگاه گرماتاب در فضای باز پس از مدت زمان کوتاهی، چتر حرارتی مطلوب را در سطح بدن افراد و محیط اطراف برقرار نموده به طوری که افراد شرایط آسایش دمایی را احساس خواهد کرد.

مزایای گسترده هیتر تابشی گرماتاب به جهت عدم اشغال فضای فیزیکی در مکان‌های تجاری از جمله رستوران‌ها، موجب رونق کسب و کار شده و آسایش دمایی مشتریانی که مایل به صرف غذا در فضای باز می‌باشد را امکان‌پذیر می‌نماید.

طول هیتر لوله گرماتاب بین ۳ تا ۷/۵ متر با ظرفیت‌های حرارتی متفاوت می‌باشد که با توجه به مساحت، ارتفاع و میزان سرمای هوا در منطقه مورد نظر انتخاب می‌گردد. دستگاه گرماتاب به دو صورت، زاویه‌دار و یا به صورت آویز از سقف قابل نصب می‌باشد.

اهمیت کیفیت در دستگاه‌های گاز سوز گرماتاب

اطمینان از کیفیت قطعات مصرفی در دردستگاه گاز سوز گرماتاب، امنیت و اطمینان خاطر را به همراه دارد. تمامی قطعات دستگاه‌ گرماتاب با استفاده از قطعات اصلی و بسیار با کیفیت و منطبق بر استاندارد ملی ایران و اروپا تولید می‌گردد. کلیه دستگاه‌های گرماتاب شامل ۵ سال گارانتی فن و مشعل و ۱۰ سال کلیه لوله‌ها می‌باشد.

دستگاه مه پاش خانگی و رستوران

در تابستان برای ایجاد رطوبت و خنک نمودن هوا در فضا های باز رستوران، آلاچیق، تراس ویلا و غیره، از دستگاه مه پاش استفاده می‌شود. مه پاش خانگی و مه پاش رستوران ، آب به وسیله پمپ مه پاش با فشار وارد شیلنگ شده و از نازل‌های موجود در روی شیلنگ، به صورت ذرات پودری در محیط پخش و بدون ایجاد خیسی بر روی سطح، باعث کاهش دمای محیط می‌گردد.

IMG 20210717 095600

IMG 20210717 095627

اجزاء اصلی سیستم مه پاش یا دستگاه مه پاش شامل پمپ دستگاه مه پاش، الکترو موتور، فیلتر سختی‌گیر، شیر تنظیم فشار، شیلنگ فشار قوی پلی آمید، نازل دستگاه مه پاش، پایه نازل دستگاه مه پاش، تابلو کنترل، مخزن آب بوده که می‌تواند تمامی اجزاء پکیج دستگاه مه پاش، بر حسب میزان رطوبت مورد نیاز و مطلوب تغییر یابد. از مزایای دستگاه مه پاش می‌توان به ایجاد رطوبت و خنک نمودن محیط،تصفیه هوا، کاهش دمای محیط،کاهش گرد و غبار و آلودگی، دفع بوی بد و غیره اشاره نمود.

IMG 20210717 095818

جهت دیدن نمونه کارهای هیتر تابشی گرماتاب و مه پاش خانگی نصب شده و همچنین دریافت کاتالوگ و اطلاعات تکمیلی، می‌توانید از سایت ما به آدرس garmataaban.com دیدن فرمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.